بنابراین به عنوان یک پدر با ما / فکر می کردم ممکن است به فینال نروم

زمان: 14:10
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776266

قهرمان کشتی جهان گفت: بنا مانند پدر بالای سر ماست و 2.5 سال است که به طور مداوم در اردوها حضور دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میثم دهلانی ، قهرمان کشتی جهان در مورد برنامه خود برای المپیک 2024 پاریس گفت: وزن من المپیکی نیست و اگر کادر فنی مناسب بداند ، دوست دارم در وزن المپیک المپیک پاریس بجنگم.

دهلانی در مورد حریفان خود در جام جهانی گفت: از آنجا که این وزن المپیکی نیست ، آنها معمولاً حریفان سرسختی در جام جهانی هستند. حریف گرجستان فنی و قوی بود. من می خواستم انرژی او را در 3 دقیقه اول بگیرم ، اما متأسفانه در 3 دقیقه دوم او در تنفس و تنفس مشکل داشت. او قبلاً در ایران جنگیده بود و من می دانستم که آن را می پذیرم.

دارنده مدال طلای جهان در مورد رابطه خود با محمد بنا گفت: بنا مانند یک پدر بالاتر از ما است. او 2.5 سال در اردوگاه ها بوده است. ما کادر فنی بسیار خوبی داریم و باید از آنها تشکر کنم. همچنین از حمید سوریان که وزنه بردار است تشکر می کنم. صحبت هایی که او قبل از کشتی با من داشت باعث شد وقت بیشتری را صرف کنم. حرفهای سوریان خیلی به من کمک کرد. من همچنین از رئیس فدراسیون تشکر می کنم که شرایط خوبی را فراهم کرد تا دغدغه ای جز مبارزه نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سال که کدام نبرد در اسلو برای شما مهمتر بود و آن را دوست داشتید ، اذعان کرد: مبارزه با آذربایجان برای من بهترین بود. من هم در نورسلطان بودم و پنجم شدم. قبل از مبارزه قبل از فینال در نروژ ، منظورم این بود که ممکن است به فینال نرسم ، اما وقتی روی تشک قرار گرفتم ، با حریف دست دادم و می دانستم که باید برنده شوم. خدا را شکر مسابقه را در یک دقیقه به پایان رساندم و به فینال رسیدم.

دهلانی با بیان اینکه مهارت های مبارزه بسیار افزایش یافته است ، تاکید کرد: با گفتگوهایی که توسط کادر فنی انجام شد ، بچه ها باید مهارت های خود را داشته باشند و نقاط قوت خود را تقویت کنند. هر مبارزه سبک متفاوتی دارد و ما روی آن کار می کنیم.

او که در برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد ، گفت که اهل شیراز است ، اما چرا شماره تلفنش متعلق به استان مازندران است: می خواستم از یک وب سایت خط بخرم ، اما نمی دانستم 911 برای مازندران است!

در نهایت ، دهلانی در مورد حضورش در لیگ گفت: من هنوز عضوی از تیم نیستم ، اما لیگ کشتی به ورزشکاران زیادی کمک می کند. من در لیگ ایران با یک کشتی گیر گرجستانی می جنگم و این در جام جهانی به من کمک کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید