بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل نفت مشخص شد بازیکنی که مشکل بدنی داشت!

پیشکسوت پرسپولیس گفت یورگن لوکادیا بهترین بازیکن این تیم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان بود.

محمد برزگر با اشاره به دیدار مقابل صنعت نفت آبادان که منجر به پیروزی این تیم شد، گفت:

پرسپولیس در این دیدار نشان داد که روند رشد خود را طی می کند و می تواند رفته رفته بهتر از قبل شود و بهترین شرایط و نتایج را برای ادامه فصل داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد:

پرسپولیس در این دیدار مقابل حریف بزرگی قرار گرفت، نفت آبادان تیمی بود که با برنامه و برای کسب امتیاز به تهران آمده بود اما آرایش خوب کادر فنی و عملکرد دلنشین بازیکنان در تمامی خطوط دست به دست هم داد. بالاخره شیرینی را برد. ثبت نام در پرسپولیس نفت حریف سرسختی بود و این برد به راحتی حاصل نشد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود:

پرسپولیس برخلاف پارسال که تمایل داشت از جناحین بازی کند، در بازی های این فصل نیز حرکت های عمیقی را در دستور کار خود دارد. در اولین بازی های فصل کادر فنی ابزار لازم را در اختیار نداشت اما با توجه به حضور لوکادیا و استفاده از تجربه او، این برنامه شرایط را برای پرسپولیس در دو بازی اخیر تغییر داد و شاهد بازی خوبی بودیم. از پرسپولیس

برزگر ضمن تمجید از عملکرد تمامی بازیکنان پرسپولیس تهران در دیدار این تیم مقابل نفت آبادان، درباره بهترین بازیکن زمین گفت:

به نظر من لوکادیا بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل نفت بود. البته به نظر من این بازیکن هنوز با شرایط ایده آل فاصله دارد اما می تواند کم کم به شرایط ایده آل برسد و کمک بزرگی در خط حمله پرسپولیس باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به حضور احتمالی شیخ دیابته در ترکیب سرخ پوشان خاطرنشان کرد:

دیابات بازیکن خوبی است و تجربه حضور در فوتبال ایران را دارد و مهمتر از آن با فرهنگ و شرایط کشور و فوتبال ما آشناست. همین مشکل می تواند باعث شود خیلی زود جایگاه خوبی در پرسپولیس کسب کند. به نظر من با اضافه شدن لوکادیا و اضافه شدن شیخ دیابته به تیم پرسپولیس می توان امیدوار بود که تمام مشکلات پرسپولیس در خط حمله به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید