بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس در نقل و انتقالات

بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس در نقل و انتقالات

پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس روز جمعه به دلیل عدم پرداخت مطالبات کریستین اوساگونا بسته شد که باید 96 هزار دلار بدهی (به اضافه 5 درصد سود سالانه) از درآمد باشگاه پرسپولیس در لیگ را پرداخت کند. سازمان.

صادق درودگر، یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ درباره مشکل و دلیل عدم پرداخت مطالبات اوساگونا گفت: پنج روز پیش این پول را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کردیم. باید پول را به حساب باشگاه واریز می کردیم و دیگر نمی دانم چه شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ باید مستقیماً از محل درآمدهای لیگ پرسپولیس مطالبات اوساگونا را پرداخت می کرد، گفت: طبق نامه رسمی باشگاه، این پول را به حساب باشگاه در پرسپولیس واریز کردیم.

یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا کل درخواست 9 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ به حساب این باشگاه واریز شده است؟ تن پول اوساگونا واریز می شود و این مشکلی ندارد و پنجره باز می شود.

درودگر در پاسخ به اینکه کارت بازی دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس به شرط پرداخت مطالبات اوساگونا صادر شده و اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد؟ گفت: ربطی به این موضوع ندارد. در آن زمان پنجره پرسپولیس باز بود و بازیکنان این تیم قرارداد خود را ثبت کردند و بازی کردند. پنجره باشگاه به تازگی بسته شده و ربطی به آب و هوا ندارد. در آن زمان هیچ بهانه ای برای صدور کارت بازی وجود نداشت. کارت بازی قبل از پرداخت ما صادر شده است. ما باید برای اوساگونا پول می دادیم که این کار را هم کردیم. باشگاه هم پول او را واریز کرده است اما تسویه حساب این بازیکن زمان می برد.

دیدگاهتان را بنویسید