بهترین خبر ممکن پرسپولیس بعد از یک بمب بزرگ

بهترین خبر ممکن پرسپولیس بعد از یک بمب بزرگ

سابقه خدمت سربازی فوتبالیست های لیگ برتری در سال های اخیر همواره با ابهاماتی همراه بوده که بازتاب زیادی در رسانه ها داشته است و فصل گذشته دو مدافع تیم فوتبال استقلال پس از جنجال های رسانه ای فراوان مجبور به ترک این تیم شدند. مشمول خدمت سربازی بودند.

از ابتدای فصل جاری و با بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران، ماجرای سربازی او در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد و عنوان شد که دروازه بان ملی پوش پرسپولیس باید از ابتدای سال آزاد شود. مهرماه به دلیل محدودیت سنی 30 سال، ورزشکار و ملی پوش است و تا پایان فصل نمی تواند به پرسپولیس بپیوندد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس و خود بیرانوند تاکید کردند که معافیت فعلی بیرانوند به دلیل ملی پوش بودن او نیست و او در حال تحصیل و استفاده از معافیت آموزش و پرورش است. این موضوع همچنان نامشخص بود و نیاز به واکنش مقامی داشت تا اینکه سردار تقی مهری رئیس سازمان جامعه فرج در این خصوص توضیحات شفاف و مشخصی ارائه کرد تا پرونده این موضوع تا اطلاع ثانوی مختومه شود.

سردار تقی مهری پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری خود در جمع خبرنگاران در خصوص مشمول شدن علیرضا بیرانوند و اینکه گفته می شود این مرد باید به سربازی اعزام شود، گفت: آقای بیرانوند از تحصیل معافیت دارد. و این گونه موارد که مطرح می شود صحیح نیست.

بدین ترتیب موضوع اعزام بیرانوند به خدمت دولتی تا اطلاع ثانوی و تا پایان دوره معافیت تحصیلی منتفی است و پرسپولیس همچنان می تواند از حضور وی استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید