بهترین های مسابقات اسکواش جام کیش را برای شما آورده ایم


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897110

مسابقات اسکواش ایران «جام کیش» با معرفی برترین بازیکنان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات اسکواش «ملی کلوز» ایران با نام «جام کیش» با حضور 64 زن و مرد در دو بخش 32 نفره برگزار شد و در نهایت ورزشکاران کیش مقام اول را به خود اختصاص دادند.

مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم اختتامیه این رویداد گفت: بی شک کیش اولین قطب اسکواش ایران است و به این ترتیب جزیره زیبای کیش میزبان یک رویداد ملی و 3 رویداد بین المللی و معتبر اسکواش از جمله خواهد بود. دو رویداد 10 و 10. 5 هزار دلار می شود.

همچنین رضا شجیعی نایب رئیس شورای ورزش کیش گفت: «جزیره ورزش» ایده ای است که با حمایت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزاد کیش به زودی در همه جا متجلی خواهد شد. ابعاد و عینیت بخشیدن به رویکرد جذب گردشگر از طریق ورزش. این جزیره زیبا در آینده نزدیک به قطب اول میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی باکیفیت در کشور مانند مسابقات معتبر اسکواش تبدیل خواهد شد.

غلامرضا جهانشاهی رئیس هیئت اسکواش کیش نیز اظهار داشت: علاوه بر طرح استعدادیابی، برنامه آماده سازی کاملی را برای ورزشکاران خود اجرا کرده ایم و خوشحالیم که حاصل تلاشمان ایستادن بر بام اسکواش ایران است. و ما این زمان را ادامه خواهیم داد.

برترین های این مسابقات امتیازات خود را در رنکینگ جهانی فدراسیون ارتقا دادند.

دیدگاهتان را بنویسید