ما تجربه خوبی از اتفاقات ایران به دست آورده ایم / حجاب اسلامی انتخاب من است


ساعت: 19:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816479

قهرمان تکواندو فدراسیون جهانی گفت: تیم اردن با وجود رقابت های چالش برانگیز در مسابقات بین المللی تهران عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جولیانا الصادق قهرمان جام جهانی تکواندو اردن در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره نحوه ارائه خود در این مراسم گفت: دیدار فینال مقابل فریدا عزیزوا، نماینده جمهوری آذربایجان سخت و چالش برانگیز بود. با عزیزوا، نمایندگان ایران و ازبکستان نیز بسیار آماده بودند، اما در نهایت توانستم مدال طلا را با خود ببرم.

وی در ادامه درباره میزبانی ایران از رویدادهای بین المللی در تهران گفت: میزبانی ایران بسیار خوب بود و ایرانی ها مردم مهربانی هستند. من به شخصه تجربیات خوب زیادی از این مسابقات به دست آورده ام و از مهمان نوازی ایرانی ها نهایت تشکر را دارم. امیدوارم دوباره به ایران سفر کنم و دوباره در مسابقات بین المللی بدرخشم.

قهرمان مسلمان تکواندوی اردن درباره مبارزه با حجاب اسلامی در عرصه های بزرگی مانند المپیک و مسابقات جهانی گفت: ما مسلمان هستیم و به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم حجاب اسلامی را رعایت کنیم. ضمن اینکه حجاب اسلامی انتخاب من بود و هیچ محدودیتی برایم ایجاد نمی کرد و آن را دوست دارم.

الصادق از هیئت ایرانی خواست تا به رویدادهای بین المللی بپردازد و گفت: علی رغم ماهیت چالش برانگیز مسابقات، من و سایر نمایندگان اردن عملکرد خوبی داشتیم و تجربیات ارزشمندی به دست آوردیم. انصافاً امتیاز گرفتن مقابل نمایندگان ایران سخت است.

نماینده اردن در المپیک توکیو به هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هادی ساعی قهرمان المپیک است و مبارزات خوبی در مسابقات مختلف جهانی داشته است. او کاندیدای خوبی برای ریاست فدراسیون تکواندو است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص هدف خود برای آینده گفت: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است و باید در این راه تلاش کنیم. قصد دارم با رتبه ام مستقیم به این مسابقات بروم.

الصادق درباره پیش بینی خود از بازی های آسیایی هانگژو گفت: ما روی این مسابقات کار می کنیم تا مثل همیشه مدال های خوبی در این بازی ها کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید