به دنبال مدال های پارالمپیک بیشتر / من خیلی مهم نیستم!


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910313

بازیکن بلند قامت والیبال نشسته ایران گفت: با کسب عناوین بیشتر جهانی و مدال های پارالمپیک قصد داریم دستاوردهای خود را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مرتضی مهرزاد ستاره تیم ملی والیبال نشسته پس از قهرمانی ایران در جام جهانی بوسنی در گفت و گو با سایت فدراسیون جهانی پارا والیبال گفت: مطمئن نیستم که حضور من در مسابقات والیبال نشسته لزوما بتواند انگیزه ای برای سایر والیبالیست ها باشد. نشسته یا نه، اما چیزی که من می بینم این است که این ورزش مختص افراد دارای معلولیت است و کاری که انجام می دهد این است که آنها را از انزوا در جامعه خارج کند و ثابت کند که می توانند فعالانه ورزش کنند.

وی در ادامه این گفت و گو گفت: من آنقدر آدم مهمی نیستم که بتوانم به کسی پیام بدهم، اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است; این است که همه ما باید قهرمان زندگی یا دنیای زندگی خود باشیم و اگر تغییر می خواهیم باید از درون شروع کنیم.

مهرزاد درباره این عنوان قهرمانی نیز تاکید کرد: برای دومین بار بود که در مسابقات جهانی شرکت می کردم و خدا را شکر باز هم قهرمان شدیم. تیم والیبال نشسته ایران همیشه تیم قدرتمندی بوده است. ما دستاوردهای زیادی داشته ایم و با کسب عناوین جهانی و مدال های پارالمپیک بیشتر، این دستاوردها را حفظ کرده ایم. ما می خواهیم به روند پیروزی های خود ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید