من نگران آینده کمیته ملی پارالمپیک نیستم


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907115

مردم ایران در آن سال ها هزینه های زیادی پرداخت کردند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: من نگران آینده پارالمپیک نیستم، همه اعضای مجمع می توانند برای پست های مختلف کاندید شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در ابتدای این دیدار محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تسلیت شهادت هموطنان خود در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) گفت: کشور ابتدای انقلاب اسلامی شاهد حوادث تروریستی زیادی بودیم و مردم ایران در آن سال ها هزینه های زیادی پرداخت کردند. اخیرا شاهد حمله رسانه ای مخالفان علیه کشورمان بوده ایم که باعث ناآرامی شده است. این مسائل در طول عمر جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته و به رحمت الهی و هوشیاری مردم حل شده است.

خسرویوا در اولین روز از ثبت نام نامزدهای کمیته ملی پارالمپیک گفت: نگران آینده بازی های پارالمپیک نیستم. کلیه اعضای مجمع می توانند در مسئولیت های مختلف نامزد شوند و انتخابات طبق ضوابط و مقررات آزادانه برگزار می شود. حضور رئیس پارالمپیک آسیا و ارسال پیام رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت روز ملی پارالمپیک افتخارات بین المللی را به همراه داشت که برای ورزش ایران در تاریخ به یادگار خواهد ماند.

در این جلسه کلیپ هایی از روز ملی پارالمپیک و حضور مجید رشید در ایران پخش شد و گزارشی از هفته پارالمپیک توسط تابی دبیر اجرایی به اعضا ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید