به رخ کشیدن نامزد رونالدو با مجموعه کیف های نجومی اش

پس از پخش فصل دوم مستند I Am Georgina، نام جورجینا رودریگز دوباره بر سر زبان ها افتاد. اگرچه او همیشه به خاطر شهرت خود و نامزدش کریستیانو رونالدو در اخبار است، اما سخنانی که در مستند نتفلیکس به زبان آورد او را بیش از پیش در کانون توجه قرار داد.

او در پست جدید خود در اینستاگرام چند عکس قدیمی از رونالدو و فرزندانش در تابستان 2020 منتشر کرد که باز هم با نظرات منفی زیادی روبرو شد. جورجینا نوشت: «آن عصر تابستان برای خرید یک قایق رفتیم. و چند عکس از این تابستان جادویی.”

جورجینا همچنین مجموعه باورنکردنی کیف های دستی و کیف های آرایش خود را در یکی از عکس های خود به نمایش می گذارد و نوشته است: «من عاشق لویی ویتون هستم، من عاشق ایندیتکس هستم، من عاشق نایک هستم، من عاشق Decathlon هستم! من همه برندها را دوست دارم.” و بعد می گوید: “من 150 کیف دارم” این دو جمله اوج عشق جورجینا را به برندها و کیف های لوکس نشان می دهد.

در میان کیف های مجموعه جورجینا، کیف قرمز رنگ Birkin Hermes خودنمایی می کند. ارزش این کیف 29000 یورو است و از پوست کروکودیل ساخته شده است. شایان ذکر است که این مدل دیگر برای فروش نیست و به همین دلیل ارزش آن در طول سال ها افزایش یافته است.

این مدل نسبت به بقیه گرانتر است اما اقلام گران قیمت دیگری در مجموعه او وجود دارد که گوشه ای از زندگی مجلل او را نشان می دهد. در گوشه گوشه نیز می توانید کیف Kelly 32 Sailer را ببینید که آن نیز از چرم کروکودیل ساخته شده و قیمتی در حدود 16000 یورو دارد. همچنین در این عکس یک کیف کوچک پرادا سفید به ارزش 2400 یورو و یک کیف لویی ویتون به ارزش 2100 یورو دیده می شود.

به رخ کشیدن نامزد رونالدو با مجموعه کیف های نجومی اش

دیدگاهتان را بنویسید