به سمت دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران منصوب شد


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918183

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن پرویز به عنوان «نماینده تام الاختیار وزیر و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور» منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به دبیر جدید شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور. ، عنوان شد:

جناب آقای دکتر محسن پرویز

نظر به تعهد و روحیه انقلابی و دانشگاهی جناب عالی و سوابق ارزنده فرهنگی و هنری و دانش ذیربط هنرمندان، به موجب این حکم به سمت «نماینده عمومی وزیر و دبیر شورای عالی انقلاب اسلامی» منصوب می شوید. ارزیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران در کنار».

امید است با استعانت از خداوند متعال و با استعانت از ظرفیت اعضای حقوقی و بالفعل این شورا، در حفظ حرمت هنرمندان، نویسندگان و شاعران و همچنین پیگیری تشکیل کمیسیون های تخصصی و تحقق وظیفه محول شده، موفق و مثبت خواهید بود. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محسن پرویز، پزشک، نویسنده و روزنامه نگار که در کارنامه خود مسئولیت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی را بر عهده دارد، در حوزه ادبی آثاری چون داستان های بلند معلم، بوی گل، بو و مجموعه داستان های کوتاه عبدالله نه بیشتر پرستوها، این روز ستاره ای را در کنار شما بر زمین گذاشته است.

چهار دوره ریاست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز از سوابق اوست. همچنین از آثار اصلی او در حوزه کتاب و کتابخوانی می توان جوایزی چون جلال آل احمد، گام اول، کتاب فصل احیا و تقویت دو جشنواره پروین اعتصامی و شعر فجر، برگزاری اولین همایش را برپا کرد. از شاعران ایران و جهان، تأسیس آژانس کتاب ایران (آی بنا) و بنیاد ادبیات داستانی مذکور. وی در حال حاضر رئیس انجمن قلم ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید