ارادت ویژه شاعران قفقاز به سردار سلیمانی/ هنرمندان اردبیلی در خلق محتوای آثار حاج قاسم در کشور پیشگام هستند.

زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796999

رئیس مرکز اردبیل اردبیل گفت: حرکت عظیمی برای ایجاد محتوای آثار مکتب شهید سلیمانی در استان اردبیل ایجاد شده است، از این رو شاعران استان اردبیل در وصف این قهرمان ملی پیشگام هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر رجبی در گفتگو با خبرنگار ما سبلان گفت: حرکت عظیمی برای خلق محتوای آثار مکتب شهید سلیمانی استان اردبیل ایجاد شده است تا شاعران استان اردبیل در وصف این قهرمان ملی پیشگام باشند. و اولین کتاب شعر آقای سعید عطار نیاری در چهلمین روز شهید سلیمانی جمع آوری و افتتاح شد.

وی با تاکید بر اینکه در هنرهای تجسمی نیز شاهد خلق آثار ارزشمند هنری هستیم، افزود: از جمله داغستان، روسیه، آذربایجان، ترکیه، قزاقستان و با نگاهی به آثاری که می بینیم، شهید سلیمانی جایگاه ویژه ای در بین هنرمندان خارجی دارد. .

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: یاد و خاطره سردار سلیمانی را در قالب های مختلف گرافیکی، نقاشی دیجیتال، اینفوگرافیک با محتوای ویژه از قفقاز، کتاب و نماهنگ و دیگر آثار ارزشمند گرامی می داریم.

وی افزود: نماهنگ مردانه سال گذشته در میدان تولید شد و امسال نیز پخش می شود و همچنین مستندی از فرمانده با گفتگو با همرزمان حاج قاسم تهیه کرده ایم و سرود زیبایی به نام تعمیرات اساسی سرداری».

رجبی تاکید کرد: به منظور گسترش مکتب شهید سلیمانی در بین کودکان و نوجوانان، کتاب را از دل کویر تا اوج آسمان با نثری مناسب برای این گروه سنی و محتوای مهم ترین خاطرات این گروه سنی باز خواهیم کرد. حاج قاسم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید