شهید حاج قاسم سلیمانی با خلق و خوی انقلابی و جهادی خود در دل مردم کشورهای مختلف رسوخ کرده است.

ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794903

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: شهید دلاور حاج قاسم سلیمانی برای ما الگو و پرچمداری است که نسل سوم و چهارم انقلاب می توانند از ویژگی ها و ویژگی ها، زندگی نامه و اراده او استفاده کنند که جامع و کامل است. متنوع، چراغ روشنی برای آینده خود قرار دهند و از سیستم محافظت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار مطبی فدا در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: یکی از توانایی های خوب کارکنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ارتباط با مردم و ادامه آن ارتباط در هر کجا و هر زمان یکی از افرادی است که این ظرفیت را به خوبی دارد. نشان داد که سردار دلا حاج قاسم سلیمانی بود که با خلق و خوی انقلابی، جهادی، مردمی، بسیجی و حزبی الهی خود در خط مقدم مقاومت در دل رزمندگان و نیروهایی از کشورهای مختلف با دیدگاه ها، نژادها و زبان های مختلف جای گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: شایسته است کارکنان ما از این ظرفیت حاج قاسم سلیمانی در قالب مکتب ایشان و در قالب سیره شهدا استفاده کنند. الگوی خود را بسازید.

فدا ادامه داد: نکته دوم اینکه شهید دلاور حاج قاسم سلیمانی برای ما الگوست که نسل سوم و چهارم انقلاب می توانند از ویژگی ها و ویژگی های زندگی نامه و وصیت نامه ایشان که در نقاط مختلف کشور جامع است استفاده کنند. برای آینده خود و حفاظت از نظام.

وی گلایه می کند: ما برای ارائه الگوها خیلی کم کار کرده ایم، کشورهای غربی و دشمنان ما الگوها و شخصیت های هنری و متحرک را در قالب هنر، فیلم، انیمیشن و کتاب به دنیا معرفی می کنند.

فدا گفت: به دلیل اینکه فرهنگ ما غنی و همراه با وحی الهی و تجربه هزاران و چند ساله است، می توانیم الگوهای خود را در این قالب به جامعه ارائه دهیم، مانند عاشورا و ائمه اطهار. ما باید این شخصیت ها را در قالب شعر، نقاشی، کتاب، فیلم، عکس و مقاله به نسل جوان معرفی کنیم، این کار انجام می شود، اما کافی نیست.

وی در پایان با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: هفته آینده برنامه های استان را برای گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اعلام خواهیم کرد. شهادت ایشان در اصفهان نیز میهمان جدید شهدای تحت تفحص خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید