سامانه میدانی هنرمندان با بسیج هنرمندان کشف شد


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822027

صحرانورد گفت: امروز به مناسبت هفته هنر اسلامی سامانه ای به نام پاتوق honarmarkazi.ir رونمایی می شود که در آن دغدغه های هنرمندان استان مرکزی به صورت یکپارچه تبیین و برای رفع آن تلاش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; ارس صحرانورد رئیس کانون بسیج هنرمندان اراک در مراسم افتتاحیه سامانه نشست هنرمندان گفت: امروز به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی سامانه ای به نام honarmarkazi.ir برای جمع آوری هنرمندان تشریح و تلاش می شود. برای رفع آن

وی افزود: انتشار اخبار و اطلاعات در حوزه هنری، معرفی هنرمندان استان مرکزی برای همگرایی و حمایت از اقتصاد هنرمندان سه محور اصلی این سامانه است. امیدواریم این سامانه مورد حمایت گسترده هنرمندان قرار گیرد و بتواند مشکلات این قشر را برطرف کند.

صحرانورد گفت: یکی از مهمترین برنامه های بسیج هنرمندان در سال جاری، تحقق جهاد تباین به مدد زبان هنر است و رویکرد بسیج هنرمندان در جهاد طباین، امید آفرینی در بین جوانان است.

رئیس کانون بسیج هنرمندان اراک خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان برنامه ای جدی برای ترویج گفتمان هنری انقلاب اسلامی دارد که تربیت هنرمندان انقلابی را در دستور کار قرار داده است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید