به طور قابل توجهی برای دانشجویانی که جزوه نیستند، قیمت نسخه ها در یزد افزایش یافته است


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855046

شریعتمداری مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد از افزایش هزینه انواع خدمات تایپ و تکثیر در استان یزد با توجه به افزایش مواد اولیه این واحدهای صنفی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شریعتمداری در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه قیمت گذاری جدید خدمات فنی تحریر و تکثیر با توجه به در پیش بودن ایام امتحانات و جلوگیری از تکان های بازار ضروری است، اظهار کرد: طبق قانون هر ساله باید قیمت گذاری جدیدی برای تجارت انجام شود. اتحادیه ها و تأخیرها نرخ جدید عاملی برای آشفتگی بازار خواهد بود، بنابراین نرخ جدید خدمات فنی نگارش و تکثیر در اولویت دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش شدید قیمت کاغذ، کارکنان اتحادیه خدمات فنی طبق تحلیل های جدید قیمت های جدید را به هیات نظارت ارسال کردند و پس از بحث و تبادل نظر با اعضا، ستاد تنظیم نرخ جدید بازار را ارسال کردند. توسط اعضا و در نهایت تعرفه های جدید اعلام شد.


6def6b91 010e 4845 9c87 88e5b8f6ed02 خبر خاکستری

شریعتمداری با اشاره به اینکه تمامی اتحادیه ها موظف به رعایت تعرفه های جدید اعلام شده هستند و حق افزایش قیمت در اقلام مختلف را ندارند خاطرنشان کرد: قیمت یک نسخه A5 10 هزار ریال، یک نسخه A4 16 هزار ریال، یک نسخه. از A3 34 هزار ریال و هزینه ورود هر صفحه پایان نامه دانشجویی 50000 ریال به تایید اعضا می باشد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف در پایان گفت: شهروندان و متولیان صنفی باید اطمینان حاصل کنند که قیمت گذاری جدید کاملاً تحلیل شده و دقیق بوده و میزان سود آن را قانون تعیین می کند و در این خصوص اگر بنا به دلایلی اتحادیه تعرفه های جدید را رعایت نمی کند، طبق قانون جریمه و حتی امکان تعطیلی اتحادیه وجود دارد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید