به همین دلیل یحیی از ماندن در پرسپولیس می ترسد

به همین دلیل یحیی از ماندن در پرسپولیس می ترسد

ابراهیم قاسم پور یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و پیشکسوت این عرصه در خصوص اتفاقات این روزهای فوتبال کشور و حول دو محور استقلال و پرسپولیس و همچنین تیم ملی که می توانید در ادامه بخوانید:

قاسم پور در ابتدا به نیمکت مربیگری استقلال و شایعات پیرامون او اشاره کرد و گفت: فکر می کنم مربیان استقلال زیاد است اما نمی دانم چرا به نکونام مجوز نمی دهند. استقلال و پرسپولیس همیشه مورد حمایت وزارت ورزش بوده و مشکلی برای جذب مربی ندارند. وزارت ورزش مالک این تیم است و بعید می دانم مشکل نکونام را حل کنند. آقای سجادی اگر بخواهد می تواند این مشکل را حل کند. نکونام کسی را نکشت. اگر جرمی مرتکب شده، چرا او را رها می کنند؟ آنها نباید آن را جدی بگیرند.

وی افزود: زمانی که جنگ می شد از دوبی و قطر می آمدم، ریشم را سه تیغه می کردم و عطر می زدم. آقایی پاسپورت مرا گرفت و رفت. گفتم کجا میری؟ گفت: شنبه بیا پاسپورتت را بگیر. باید ما را به مسابقات با تیم ملی می فرستادند. من از این پاسپورت عصبانی شدم. حتی عکسم را در یک مجله برای این آقا گرفتم و گفتم ببین من بازیکن تیم ملی این کشور هستم. من با این پاسپورت به کشورهای زیادی سفر کرده ام. بسیاری از گروه های ضد انقلاب در این کشور به من گفتند که به ایران برنگرد و ما اینجا زندگی تو و خانواده ات را تامین می کنیم، اما من کشورم را دوست داشتم. و حالا من نه ضد انقلاب هستم و نه اهل سیاست هستم، اما شما دارید کاری می کنید که امثال من را تحریک کنید. حتی امروز، برخی از افراد مجبور نیستند برای تحریک کودکان این کشور رفتار تهاجمی داشته باشند و بسیاری از این داستان های پناهندگی ریشه در چنین برخوردهایی دارد. افراط گرایی همیشه نتیجه معکوس دارد.

وی در خصوص وضعیت نابسامان یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی چند سالی است که در پرسپولیس حضور دارد و نتیجه گرفته است. در کشور ما برای مردم ارزش قائل نیستند. در دنیایی که شما یک کار مثبت انجام می دهید که نتیجه بدی دارد، چشمانشان را می بندند و هرچه می خواهند می گویند. یحیی می داند که اگر سال بعد تحویل نگیرد، برخی او را راه نمی دهند. این کارها را با دهدارها نکردند؟ الان در کشور ما هرکس به جایی می رود که منافعی دارد. یحیی از ماندن و تباه شدن می ترسد. کسانی که هوش فوتبالی دارند باید بدانند که فوتبال فقط همین است و ممکن است یک مربی حتی یک سال هم نتیجه نگیرد.

قاسم پور درباره بازی های اخیر تیم ملی در جام کفا گفت: ما با حضور در این تورنمنت ها و تمام تلاشمان واقعاً ارزش خود را کم می کنیم و می دانیم که فایده ای ندارد اما داریم کار خودمان را انجام می دهیم. شنیدم ستاد فنی این کار را انجام داده است. با جدایی موافقت نشد و فدراسیون تاکید کرد که در این مورد مقصر ستاد فنی بوده و اختیارات خود را از دست داده است.

وی در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا هنوز عضو کمیته فنی فدراسیون است یا خیر، گفت: هنوز به ما گفته نشده اما من خودم را عضو آن کمیته نمی دانم. تا امروز این خرد جمعی هدف تاج نبود، بلکه خرد فردی بود. جایی شنیدم که گفتند با آقای محصص در مورد انتخاب مربیان تیم ملی صحبت کردیم. یعنی ما فقط یک سهمیه در این کشور داریم. اگر اینطور باشد، خود آقای محصص خواهد گفت که همه انتخابات و انتصابات بر اساس نظر ایشان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید