به کارگران گنبد سلطانیه وظایف داده می شود

وی با بیان اینکه تعدادی از کارکنان پایگاه های میراث جهانی هستند که تصمیم نگرفته اند اظهار داشت: این افراد یا به تازگی استخدام شده اند و اطلاعات مربوط به این افراد در اداره کل میراث جهانی و یا از منابع استانی موجود نیست. برای احقاق حقوق این افراد بودجه و حقوق تامین می شد و یا نیروهای پایگاه بودند که در ادارات کل استان کار می کردند و یا نیروهای اداره کل بودند که در پایگاه ها کار می کردند.

مدیرکل پایگاه های میراث ملی و جهانی با بیان اینکه فهرست کارکنان پایگاه های جهانی به روز شده و اطلاعات کامل این افراد به دست آمده و فهرست به روز شده است، ادامه داد: همه افراد شناسایی و شناسایی شده اند. وظایف محول شده در صحنه دوم .

وی با بیان اینکه کارکنان تامی در پایگاه جهانی سلطانیه پس از مرحله دوم از این شرکت مطلع شدند افزود: اقدامات لازم برای کارکنان پایگاه جهانی سلطانیه در حال انجام است.

سامح با بیان اینکه این اقدامات به دلیل افتتاح حساب بانکی و انجام مراحل بیمه تمدید شده است، گفت: حدود 800 نفر در کشور از پایگاه های جهانی در حال نوبت دهی هستند.

وی گفت: برخی از قراردادها بسته شده و برخی از پایگاه ها در مرحله عقد قرارداد هستند، گفت: انجام این فرآیندها منجر به تاخیر در پرداخت اولیه این کارکنان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید