به کلیات طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت رای مثبت دادم


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878940

خسروی گفت: به طرح ساماندهی استخدام کارمندان در کمیسیون اجتماعی مجلس رای مثبت دادم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین هسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اورست درباره نحوه ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این طرح در حال بررسی است. امروز در دستور کار جلسه مشورتی اسلام قرار گرفت.

وی افزود: در آیین نامه آمده است که ابتدا باید نظر نمایندگان کلان را جلب کنیم و سپس وارد جزئیات طرح شویم. بودن.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته افرادی که کار می کردند قرارداد رسمی، قراردادی یا قراردادی داشتند و اکنون 27 نوع قرارداد وجود دارد.

خسروی گفت: برای ساماندهی این طرح ها این طرح به مجلس آمد و کلیات آن تصویب شد و بنده نیز جزو کلیات حامی بودم که انشاالله در کمیسیون تخصصی بررسی می شود و نتیجه نهایی گرفته می شود. به دادگاه.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در دستور کار نمایندگان قرار گرفت، طرح تکمیل سازمان پدافند غیرعامل بود. پدافند غیرعامل علاوه بر بحث نظامی، باید پدافند غیرعامل خود را ساماندهی کنیم، یعنی اگر زیرساخت های ما مانند آب، برق، گاز، مخابرات، فضای مجازی و بسیاری مسائل دیگر مورد تهدید دشمن قرار گیرد، می توانیم از خود دفاع کنیم. به موقع ..

نماینده مردم بیرجند، درمیان و حصاف در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع قبلا غیر فعال بود و کار خود را انجام می داد و اکنون نیز چون ساختار قانونی دارد در دستور کار نمایندگان قرار گرفت. من هم رای موافق دادم و انشالله جزئیات هم بررسی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید