رفع ابهامات طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت

رفع ابهامات طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت

رامین اناری گفت: انتظار داریم هفته آینده حرکت مجلس و به ویژه اعضای کمیسیون اجتماعی انجام شود تا ابهامات طرح تشکیلاتی تکمیل و در صحن مجلس مطرح و به شورای نگهبان ارسال شود.

عرب اسدی (معاون امور استخدامی کشور) در مصاحبه ای کوتاه به کارگران پیمانی و شرکتی توصیه کرد در آزمون استخدامی سازمان امور استخدامی شرکت کنند. رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و پیمانی) در این باره گفت: بارها به روسای سازمان استخدامی تذکر داده ایم. داده‌ایم، اما مخالفت این سازمان با حذف واسطه‌ها و تصویب طرح ساماندهی کارکنان که مجلس در حال پیگیری آن است، هر روز بیشتر نمایان می‌شود.

این فعال کارگری افزود: پس از پیش بینی های متعدد از عملیات 45 روزه فرسایش تا عدم شرکت در جلسات کمیسیون اجتماعی و بی احترامی به مجلس، در چند روز اخیر میشم لطیفی بخشنامه ای را ابلاغ کرده که حقوق و مزایای سازمان یا سازمان را تغییر می دهد. یا موسسه یا خوسلتی یا … قدرت شرکت را بپردازد و حق حاکمیت به شرکت واسطه داده شود! نشانه های اصرار بر استقامت دست این واسطه ها تایید شد، اخیرا توصیه معاونت آنها برای شرکت در آزمون های استخدامی بیرون آمده است!

اناری تاکید می کند: طبق اسناد انتظار داریم هفته آینده حرکت مجلس و به ویژه اعضای کمیسیون اجتماعی صورت گیرد تا ابهامات تکمیل و در صحن مجلس مطرح و به شورای نگهبان ارسال شود. از مجلس و سایر نهادهای ذی صلاح می خواهیم جلوی طراحی سازمان استخدامی را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید