طرح کلی ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت تصویب شد


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878951

علی جدی گفت: کلیات طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت با 194 رای موافق به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در شیروان با اشاره به تصویب کلیات طرح ساماندهی جذب کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی در روز گذشته، گفت: مصوب شد. و پیشنهادات اصلاح طرح آینده را می توان به کمیته ارائه کرد و با توجه به اینکه قانون دارای دو شورا است باید در کمیته بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی نیروهای طرف متعاهد با شرکت های پیمانکاری برای تامین نیروی کار در دستگاه ها مشمول ماده 29 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور اسلامی است. جمهوری. ایران

جدی افزود: تنها ماده از زمان لازم الاجرا شدن این قانون، استخدام نیروی انسانی برای انجام وظایف رسمی است که دارای ماهیت بلندمدت بیش از یک سال بوده و در حال حاضر مورد تایید شرکت های موضوع ماده 17 سازمان نظام وظیفه عمومی است. قانون مدیریت مصوب 1386/07/18

وی گفت: سایر روش ها در قالب شرکت های بزرگ، طرح های توسعه ستادی و عناوین مشابه در تمامی دستگاه های اجرایی موضوع ماده 29 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی جمهوری اسلامی استفاده می شود. ایران. و مربوط به آنها صرفاً با انتشار آگهی عمومی برای برگزاری آزمون مصاحبه و در حین گزینش به صورت متمرکز در سراسر کشور و در قالب قرارداد کار معین بدون محدودیت موضوع تبصره ماده 32 قانون خدمات مدیریت دولتی. و سایر محدودیت های مشابه در قوانین و مقررات سایر دستگاه ها بر اساس آیین نامه ای خواهد بود که به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور ظرف مدت 6 ماه به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

گفتنی است کلیات طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت صبح امروز در جلسه علنی مجلس به تصویب رسید و برای تغییرات لازم از سوی هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی تقدیم کمیسیون تخصصی اجتماعی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید