بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شکایت فولاد; کمیته اخلاق باید وارد عمل شود


ساعت: 20:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891304

باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای نسبت به شروع آزار و اذیت پرسپولیس در همان ابتدای رقابت های لیگ به بهانه شکایت از این بازیکن اعتراض کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: لیگ بیست و دوم به تازگی آغاز شده و به نظر می رسد مبارزات مقابل پرسپولیس از هم اکنون آغاز شده است.

اقدام باشگاه فولاد خوزستان پس از بازی دیشب تحت تاثیر برخی پیشنهادها و بدون مستندات کافی و در صورت رایج شدن این رویه انجام شد، فوتبال ایران فصلی پرتنش و پر از بازی های فرعی و سر و صدا خواهد داشت.

باشگاه فولاد با این شکایت فضایی پر از تشویش و درگیری در فوتبال ایجاد می کند و بعید نیست در هفته های آینده چند باشگاه بر اساس شایعات، شنیده ها، گمانه زنی ها و مواردی از این دست شکایت کنند. شکایات بدون مستندات قانونی و تنها در حد ادعا و البته به هم ریختن فضا علیه دیگران.

سینا اسبابیگی طبق قانون و مجوز سازمان لیگ فوتبال بازیکن قانونی پرسپولیس است. اساس شکایت باشگاه فولاد که الان می خواهد عرف شود چیست؟

باشگاه ها ممکن است نسبت به بازیکنانی که متعلق به باشگاه دیگری هستند ادعایی داشته باشند. تا زمانی که پرونده ای بررسی نشده و حکمی صادر نشده است، هیچ اتفاقی نیفتاده است. فعالیت این بازیکن کاملا در چارچوب قانونی صورت گرفت.

متاسفیم از عملکرد مدیران باشگاه فولاد خوزستان که بدون سند وارد بازی دیگران می شوند و در مسیر حاشیه سازی مقابل باشگاه دیگری وارد می شوند. جای تعجب است که مسئولان فولاد با توجه به بازی بازیکنی که دارای مجوز و کارت بازی است، انتظار تغییر نتیجه را دارند و اینچنین امیدی به هواداران خود دادند که نشان از بی احترامی به مسائل حقوقی فوتبال دارد.

هشدار می‌دهیم که گسترش چنین رویه‌ای در بین باشگاه‌ها فوتبال ایران را با مشکلات جدیدی مواجه می‌کند و مستقیماً از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درخواست رسیدگی جدی به این موضوع را داریم، در غیر این صورت ممکن است پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها از این موضوع محروم شوند. هفته بر اساس شنیده ها و شایعات، یک شکایت مشکوک را ثبت کند.

دیدگاهتان را بنویسید