بیانیه جنبش حماس درباره تلاش ناکام ارتش رژیم صهیونیستی برای آزاد کردن اسیر اسرائیلی

حماس وی تاکید کرد: تیم حمله صهیونیستی برای انجام این عملیات ناموفق که نقض فاحش قوانین بین المللی و جنایت جنگی است و مستلزم محکومیت صریح آن از سوی جامعه جهانی و نیازمند است، از یک آمبولانس متعلق به یک موسسه بشردوستانه برای مخفی شدن در پشت آن استفاده کرد. همه سازمان های بین المللی، بین المللی و همچنین اتخاذ تدابیر لازم برای محاکمه این رژیم تروریستی به خاطر جنایاتش.

در ادامه این بیانیه آمده است: تصور اشغالگران از امکان آزادی اسرا با ماجراجویی های پیش بینی نشده بار دیگر بی توجهی آنها به جان اسرای صهیونیست غزه را ثابت می کند.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که گردان های شهدای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس شامگاه جمعه ویدئویی از شکست عملیات آزادسازی یک سرباز اسیر اسرائیلی در نوار غزه، دستگیری سلاح و تجهیزات ارتباطی منتشر کرد. کماندوهای صهیونیست و کشتن اسیر.

القسام اعلام کرد: نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی بر خلاف قوانین بین المللی با آمبولانس تحت عنوان سازمان های فعال در امور بشردوستانه به منطقه آمدند و نیروهای القسام با آنها درگیر شدند و نیروهای کماندویی ارتش رژیم صهیونیستی هدایت کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شکست عملیات آزادسازی اسرای اسرائیلی اذعان کرد اما تنها به زخمی شدن تعدادی از نیروهای مهاجم اسرائیلی اشاره کرد.

گردان های شهید عزالدین القسام با انتشار بیانیه ای کوتاه اعلام کردند: نیروهای مجاهد قسام صبح امروز تلاش صهیونیست ها برای رسیدن به محل اسیر صهیونیست را ناکام گذاشتند.

القسام می افزاید: نیروهای مقاومت متوجه تلاش یک نیروی نظامی رژیم صهیونیستی برای آزادسازی «سعار باروخ» اسیر صهیونیستی شدند اما نتیجه درگیری قسام با آنها چیزی جز کشته و زخمی شدن همه نبود. اعضای این نیرو

در ادامه بیانیه القسام آمده است: هواپیماهای رژیم اشغالگر برای سرپوش گذاشتن بر خروج این نیروها منطقه را بمباران کردند. اما در جریان درگیری نیروهای مقاومت با نیروهای اشغالگر، «سار باروخ» اسیر جنگی صهیونیستی به شماره شخصی 207775032 به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش، سلاح یکی از نیروهای متجاوز و دستگاه بی سیم نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی نیز به دام افتاد.