بیانیه خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

خانه مطبوعات مازندران منتشر کرد؛

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه تحقیر و ترس دشمنان از زائران حاج قاسم است.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

پس از حادثه تروریستی سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان، ستاد خبری استانداری مازندران با صدور بیانیه ای این جنایت تروریستی را محکوم کرد.

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به خوبی نشان داد که دشمنان ما نه تنها از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بلکه از قبر و عبادت کنندگان این وجود مبارک نیز هراس دارند.

بی شک این اقدام وحشیانه دشمنان انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن جمع کثیری از مردم بی گناه نشان از اوج یاس آنها در مقابله با خط شریف مقاومت در جهان اسلام دارد.

شهید سلیمانی مظهر مقاومت بود، حمله وحشیانه به گلزار شهدای کرمان باعث تقویت وحدت ملت ایران و جبهه مقاومت خواهد شد و دشمنان این مرز و بوم و پیروان آنها هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

همانطور که سردار سلیمانی تاکید کرد ملت ایران ملتی شهیدپرور است و با تمام توان از آرمان های مقدس نظام اسلامی دفاع می کند و اقدامات آنها نمی تواند عزم و اراده ملت برای تحقق آرمان های مقدس اسلام را در هم بشکند.

انشاالله دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی به سرعت و با دقت دست های آشکار و پنهان این جنایت شنیع را شناسایی و به پای میز محاکمه خواهند آورد و یقیناً ملت عزیز ایران با حفظ هوشیاری و بصیرت بر شرارت غلبه خواهند کرد. دشمنان دوباره آنها را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

خانه مطبوعات و رسانه های استان مازندران حادثه تروریستی را تسلیت می گوید گلزار شهدای کرمان در محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه مردم مقاوم کرمان، علو درجات برای شهدای عزیز، صبر جزیل مسئلت داریم. و پاداش بزرگ برای بازماندگان و همچنین بهبودی سریع مجروحان.

خانه مطبوعات و رسانه های استان مازندران



آیا این خبر مفید بود؟