بیانیه نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در محکومیت حادثه کرمان

نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار کردستان در بیانیه ای مشترک حادثه کرمان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

در این بیانیه آمده است: حادثه تلخ و تلخ شهادت تعدادی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی. ، به دست تروریست های مزدور، دل ها را بیمار کرد و باز هم ظلم و کینه توزی دشمنان. ملت ایران اسلامی برای جهانیان و کشورهای مدعی دموکراسی آشکار شد.

جنایتکاران سیاه اندیش حتی از برگزاری مراسم ولادت سردار سلیمانی «مرد میدان» و حضور باشکوه مردم که نماد اتحاد با آرمان های رهبر پرافتخار است، دشمنان را به ارمغان آورد. انقلاب اسلامی به زانو در می آید.

تروریست های کوردل که قربانگاه مستکبران هستند، پس از شکست و شکست در ناامن کردن کشور در توطئه های مختلف، تمام تلاش خود را معطوف انتقام از مردم متدین ایران اسلامی کرده اند. این سیاهپوستان سنگدل و اربابان قاتلشان که کینه عمیقی نسبت به حاج قاسم و شهدا و مجاهدان محور مقاومت دارند و حتی از برگزاری سالگرد شهادت او می ترسند، بدانند که ملت ما هرگز آرمان های مقدس خود را به خاطر این وحشیانه ها از دست نخواهد داد. عشق به راه و راه روشن شهدا و حاج قاسم عزیز متوقف نمی شود و با قطره قطره خون شهدا درخت اندیشه حاج قاسم سلیمانی روشن تر می شود.

ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی مجروحان این حادثه تروریستی، این ضایعه را به خانواده شهدای عزیز تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای آن‌ها و شهدا صبر و سلامتی مسئلت می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده فقیه

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان



آیا این خبر مفید بود؟