نماینده ولی فقیه در کردستان: معلمان و روحانیون از مردم می خواهند مغازه های خود را نبندند/ با اعتصاب کاری انجام نمی شود

نماینده ولی فقیه در کردستان: معلمان و روحانیون از مردم می خواهند مغازه های خود را نبندند/ با اعتصاب کاری انجام نمی شود

روز جدید : اگر معلمان و دانشمندان دانش‌آموزان را به وحدت دعوت می‌کردند، قطعاً امروز برخی از جوانان فریب خورده در اعتراضات دخالت نمی‌کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان وحدت و اتحاد را تنها راه مقابله با دشمن دانست و بر لزوم دعوت از اساتید و روحانیون از مردم استان برای حفظ آرامش و هوشیاری در برابر ناآرامی ها تاکید کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی شامگاه چهارشنبه در همایش پرچمداران وحدت در سنندج اظهار کرد: اگر معلمان و طلاب در مدارس و دانشگاه ها حضور داشتند و طلاب را به وحدت دعوت می کردند، امروز برخی جوانان فریب خورده مانع از اعتراضات نمی شدند.

وی از معلمان و روحانیون خواست مردم را به آرامش دعوت کنند و از آنها بخواهند که مغازه های خود را نبندند زیرا با اعتصاب و بستن مغازه ها و تعطیلی کاری انجام نمی شود و فقط به خودشان آسیب می زنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه واقعیت امروز باید گفته شود، ادامه داد: مردم به اخبار دور از واقعیت شبکه های معاند به ویژه شبکه های بین المللی توجه نکنند چرا که می توانند تحت تاثیر جو روانی نادرست اینها قرار گیرند. شبکه های.

حجت الاسلام پورذهابی در بخشی دیگر از سخنان خود وحدت اسلامی را برشمرد و پرهیز از تنگ نظری را ضروری دانست و افزود: همین الان باید وحدت را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و دست در دست هم برای اعتلا و سربلندی خود تلاش کنیم. کشور ایران .

وی با بیان اینکه وحدت باید برادرانه، عقلانی، مبتکرانه و دلسوزانه باشد، گفت: از معلمان و عموم مردم انتظار داریم در موضوعات مختلف دیدگاه و نظر خود را با ما در میان بگذارند و نقد پذیر باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: نقد باید اصیل و به دور از سیاست باشد، لذا وحدت در راه انبیا برای حفظ همبستگی و همدلی نیاز امروز جهان اسلام و ایران است.

حجت الاسلام پورذهبی به جایگاه زن در ایران اشاره کرد و افزود: زن در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی رفیع و بی بدیل برخوردار است که می توان به بانوان طلبه و کارگری اشاره کرد که مظهر آن هستند. مهربانی و مهربانی خداوند.

دیدگاهتان را بنویسید