بیانیه وزارت امور خارجه درباره انتشار ناقص اظهارات خبرچینان

ساعت: 01:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792712

وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به انتشار ناقص اظهارات معاون اول رئیس جمهور در اجلاس پایانی اجلاس سران هیئت های جمهوری اسلامی در کشورهای همسایه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای در رابطه با برخی اظهارات در رابطه با اظهارات محمد محبر معاون اول رئیس‌جمهور در اجلاس پایانی روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه اعلام کرد:

ویدئوی کوتاهی که نزدیک به یک ساعت با یادداشت های راهبردی و آموزنده معاون اول رئیس جمهور پخش شد، علیرغم مقدمه به صورت ناقص بازنشر شده است.

ضمناً موضوعات مطرح شده در این جلسه و همچنین برخی از جلسات مطرح شده در روزهای گذشته کنفرانس سفیران به دلیل اهمیت موضوعات کاملاً داخلی و عملیاتی بوده و برای انتشار عمومی و رسانه ای در نظر گرفته نشده است. متاسفانه این لینک نظر لازم توسط یکی از خبرگزاری ها صورت نگرفت و گزیده ای از آن منتشر شد.

بی شک خدمات دولت سیزدهم در تهیه واکسن مورد نیاز مردم ایران و حفظ جان مردم، علیرغم موانع و محدودیت های متعددی که آمریکا بر ملت ایران تحمیل کرده است، یکی از تمایزات دولت و دستگاه دیپلماسی است. تاریخچه مقاومت مردم این مرز و بوم را باید ثبت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید