بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی افتتاح شد


ساعت: 15:24
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881170

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی صبح امروز (23 تیرماه، سه شنبه) با حضور رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور 113 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی برادران معاون وزیر صنایع عمومی، خمان رازدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، کیکاوس سعیدی. ، دبیر کل کمیته ملی المپیک و … توسط مسئولین کشف شد.

رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در دیدار با دست اندرکاران این نمایشگاه از غرفه های مختلف تولیدات داخلی در حوزه تجهیزات ورزشی بازدید و با مدیران و کارکنان آنها دیدار و گفتگو کردند.

این رویداد بین المللی در زمینی به مساحت بیش از 8000 متر مربع با حضور 113 شرکت داخلی و خارجی از چین و روسیه در سالن های 7، 27، 8 و 9 برگزار می شود.

هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه ورزش و تجهیزات ورزشی است.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ورزش گروه های کالایی شامل کفش ورزشی، پوشاک ورزشی، تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام، کفپوش سالن، چمن مصنوعی، میز بیلیارد، صخره نوردی، تجهیزات ماساژ و صندلی، دوچرخه ثابت و سیار، نشریات، سازمان های دولتی و انجمن های مرتبط می باشد. حاضر.

این نمایشگاه از امروز به مدت 4 روز از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

انتهای پیام



دیدگاهتان را بنویسید