بیمارستان های آماده موج ششم/ برای جبران کمبود تخت


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805880

فرمانده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی «تاج» کلانشهر تهران با تاکید بر آمادگی اورژانس اطفال، به روسای بیمارستان‌ها پیشنهاد کرد برای موج ششم نوسازی امکانات، دستگاه‌ها و تدارکات اکسیژن بیمارستان‌ها اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زالی در نشست سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی، افزود: مهمترین خط مقدم مقابله با این ویروس، تیم‌های بهداشتی هستند و هر پرستاری که از خدمت خارج شود، فشار مضاعفی به دیگران وارد می‌کند. اعضای تیم. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر لزوم بازآموزی بیشتر در بیمارستان ها، اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف شیوع این بیماری در بیمارستان ها زمانی است که کادر درمانی در زمان استراحت ماسک را برمی دارند.

هال با بیان اینکه تمامی متخصصان حوزه سلامت باید نوبت سوم واکسن کراون را تزریق کنند، افزود: با توجه به فراوانی انواع واکسن‌ها در کشور ترجیح داده می‌شود که کادر درمان با دوز سوم از دوز اول و دوم متفاوت باشد. واکسن. “برای تزریق.

وی ادامه داد: نسبت به سال گذشته میزان مرگ و میر پایین است و این نشان دهنده دو مورد کیفیت بالای درمان و مراقبت و همچنین مرگ و میر کمتر ناشی از ویروس امیکرون است.

هال با اشاره به تجربیات به دست آمده در سایر ابعاد کووید 19، بر تقویت کلینیک ها و تیم های تنفسی تاکید کرد و افزود: باید به تشکیل تیم های ترخیص توجه ویژه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های دارویی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، گفت: دوره اومیکرون کوتاه است و احتمالاً نیازی به مصرف برخی داروها نیست. اما ذخایر دارویی کشور باید در شرایط کافی و مناسب باشد.

هال ادامه داد: نظارت بر انجام یا عدم انجام جراحی در این ایام بر عهده مدیران بیمارستان هاست، اما با توجه به مشارکت بیشتر کودکان مبتلا به بیماری امیکرون، باید موضوع کمبود گهواره مورد توجه قرار گیرد، زیرا بیمارستان های خصوصی نیز گهواره دارند. در آن سالها «آنها سرمایه گذاری لازم را انجام ندادند.

فرمانده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی «تاج» کلانشهر تهران با تاکید بر آمادگی اورژانس اطفال، به روسای بیمارستان‌ها پیشنهاد کرد برای موج ششم نوسازی امکانات، دستگاه‌ها و تدارکات اکسیژن بیمارستان‌ها اقدام کنند.

زالی با اشاره به اقدامات بیمه سلامت برای پوشش درمان سرپایی بیماران عروق کرونر، افزود: قطعا طبق بخشنامه قانونی تامین اجتماعی این حمایت را در زمینه درمان سرپایی بیماران عروق کرونر خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید