بیماری که این مرد دوست داشتنی را از پرسپولیس گرفت

بیماری که این مرد دوست داشتنی را از پرسپولیس گرفت

خانواده پروین یکی از بهترین های خود را از دست دادند. مجید پروین، مربی باشگاهی که عاشق فوتبال بود تا به جوانان آموزش دهد.

اخبار کمی از او در مطبوعات منتشر می شد و او همیشه زیر سایه برادر بزرگش که ستاره بزرگ فوتبال ایران و حتی آسیا بود به دنبال آموزش به جوانان بود.

مجید پروین که بیشتر دوران ورزشی خود را در رده های سنی باشگاه پرسپولیس سپری کرده بود، وقف تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان و امیدها بود، در نهایت در برابر بیماری مهلک سرطان نتوانست زنده بماند و دارفانی را برای همیشه وداع گفت.

او آنقدر ساکت و آرام بود که هیچکس از بیماری او خبر نداشت و بیماری او در رسانه ها منتشر نمی شد. سال گذشته وقتی پرستار خانواده پروین دارفانی را وداع گفت، هواداران فوتبال متوجه بیماری او شدند. مریضی که توانست نفس معلم پرسپولیس را برای میادین تمرینی جوانان و جوانان این تیم بکشد و پیش از آن هیچکس از مشکل خبر نداشت.

او یکی از آدم های خوب فوتبال ایران بود، یکی مثل ایرج کلیخانی که همیشه دوست داشت داشته هایش را بدون هیاهو در اختیار نوجوانان و جوانان بگذارد و پیشرفت آنها را از دور ببیند و به آن ببالد. چنین افرادی که عرق می کنند تا در زمین فوتبال دیده نشوند در این فوتبال کم هستند و مجید پروین یکی از آنها بود. روحت شاد مرد فوق العاده فوتبال ایران.

دیدگاهتان را بنویسید