خون سرد؛ جذاب و دوست داشتنی


ساعت: 17:21
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891830

اولین قسمت از سریال خونسرد که برخی آن را نمونه ایرانی دکستر می دانند، با افتتاحیه ای جذاب و استاندارد مخاطب را به داخل داستان می کشاند که در چند سال اخیر در چندین نمایش خانگی شاهد آن بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین قسمت از سریال «در خون سرد» به تازگی از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر شده است. سریالی به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار که در شبکه های مجازی توانسته بازخوردهای مثبتی از مخاطبان داشته باشد.

شاید جدی ترین کار امیرحسین ترابی قبل از این سریال به کارگردانی هزارتو بوده است. فیلمی پلیسی، جنایی و با مضمون ترسناک که شهاب حسینی و ساره بیات از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

بردیا پسر گمشده ای است و پدرش (شهاب حسینی) از ترس در خیابان می دود و به پلیس خبر می دهد که فرزندش گم شده است. این مشکل افراد دیگری را وارد داستان می‌کند…» با خواندن خلاصه داستان قمار مشخص می‌شود که مخاطب با چه فیلمی سروکار دارد؛ به نظر می‌رسد این ژانر یکی از اولویت‌های فیلمسازی ترابی در سریال «در خونسردی» است. او همین موضوع را در قلب تولید قرار داد.

در سریال 26 قسمتی «در خون سرد» مخاطب با داستان پلیسی و جنایی مواجه می شود. سرگرد امیرعلی طلوعی با بازی شهرام حکیت دوست (که چند سالی است از سینما و تلویزیون دور بوده است) پیگیر پرونده یک باند قاچاق اعضای بدن است که به نام امیر شهسواری از نجیب زادگان با نفوذ است. در این میان دکتر کسری کیا با بازی امیر آقایی که پزشک با سابقه پزشکی قانونی است در این مورد به تولوی کمک می کند…


73930f79 d332 4c24 8b08 a3cf059a2be6 خبر خاکستری

In Cold Blood با افتتاحیه ای جذاب و هیجان انگیز در قسمت اول و افتتاحیه خود پذیرای مخاطبان خود است. اجرای شهرام حکیت دوست به عنوان سرگرد نیروی انتظامی فوق العاده واقع گرایانه و دوست داشتنی است. کارگردانی مناسب، تدوین صحیح تر نیما جعفری جوزانی و موسیقی همراه آن و همچنین مخاطبان در همان قسمت اول به این داستان پلیسی می رسند که شروع بهتری نسبت به سری آخر شبکه خانگی داشت. اما بازی امیر آقایی که تلفیقی از سریال آقازاده و فیلم بدون تاریخ است خیلی از بینندگان را شگفت زده نمی کند.

قبل از پخش سریال «در خون سرد» بسیاری از رسانه ها آن را با سریال خارجی «دکستر» مقایسه کردند و به عنوان نسخه ایرانی این سریال پرطرفدار معرفی کردند. یک سریال درام جنایی که به مدت 8 فصل از سال 2006 تا 2013 پخش شد. محور این سریال دکستر مورگان با بازی مایکل سی هال است که برای اداره پلیس میامی به عنوان کارشناس تجزیه و تحلیل خون کار می کند و در عین حال یک قاتل سریالی مخفی نیز هست. قاتلانی که از شکاف سیستم حقوقی فرار کرده اند..

در هر صورت سریال «در خونسرد» نسخه ایرانی دکستر باشد یا نباشد، شروع جذاب و تقریبا استاندارد آن باعث شد تا مخاطب پس از مدت ها از تماشای این ژانر لذت ببرد، البته به شرطی که دوز جذابیت آن تا پایان باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید