بین 25 تا 30 روز متقاضی مجوز اتحادیه گوشت قرمز مجوز دریافت می کند


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877106

رئیس اتحادیه صنف گوشت قرمز گفت: افرادی که تازه وارد این کار شده اند باید ابتدا برای اطلاع از شرایط اخذ جواز کسب به اتحادیه مراجعه کنند در صورتی که همه کارها طبق روال و زمان بندی بین ساعت 25 تا 30 انجام شود. «دریافت مجوز یک روز طول می کشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عسگر پورباطنی در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی گفت: تیم های نظارتی ما به طور مرتب از واحدها در سطح شهر بازرسی و بررسی می کنند، بازرسان روزانه و مستمر وجود دارد که این بازرسان اغلب افراد غیرمجاز را شناسایی می کنند و از آنها می خواهند برای گرفتن مجوز به اتحادیه مراجعه کنند. .

رئیس اتحادیه صنف گوشت قرمز گفت: به افرادی که تخلف می کنند تذکر می دهیم و اگر به اتحادیه مراجعه کنند حتی به آنها توصیه می کنیم کجا هستند. به طور کلی افرادی که در این رده مرتکب تخلف می شوند افراد فاقد مجوز هستند.»

پورباتنی گفت: مداخله صنفی و فروش گوشت منجمد از جمله فعالیت های ممنوعه ای است که در صورت مشاهده با آن مواجه خواهیم شد. متاسفانه برخی از واحدهایی که مجاز به فروش گوشت نیستند این محصول را می فروشند، این واحدها توسط بازرسان بازرسی می شوند. شناسایی و درمان شد.

وی افزود: در صورت دریافت سیگنال گرانفروشی یا فروش گوشت غیر از گوشت گوسفند، بازرسان ما موضوع را رصد و پس از آن گزارش می دهند شایان ذکر است در اسرع وقت تمامی تخلفات گزارش شده پیگیری خواهد شد.

عسگر پورباطنی اذعان داشت: افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند باید ابتدا به اتحادیه مراجعه کنند تا از شرایط اخذ مجوز مطلع شوند. اگر همه کارها طبق روال و زمان بندی انجام شود بین 25 تا 30 روز طول می کشد.«برای گرفتن مجوز یک نفر طول می کشد.

رئیس اتحادیه صنف گوشت قرمز گفت: زمانی که فردی برای دریافت مجوز به اتحادیه مراجعه می کند، بازرسان ما ابتدا به مغازه او مراجعه می کنند سپس مدارک مورد نیاز مغازه را به عنوان سند محضری یا اجاره نامه در نظر می گیریم. یک قصاب فنی باید مهارت های لازم را داشته باشد.

پورباتنی خاطرنشان کرد: برای ادامه بررسی مدارک باید به کمیسیون فنی مراجعه کنیم، دو گزارش بهداشتی و املاکی برای ما تهیه شود، در کلاس های صنفی شرکت کنیم و سپس پروانه کسب صادر کنیم.

وی ادامه داد: انتظار داریم مردم از واحدهایی که مجوز فعالیت دارند گوشت تهیه کنند. اگر از واحدها و افراد گوشت فروش گوشت بخرند، اتحادیه نمی تواند به خوبی به شکایت رسیدگی کند.»

عسگر پورباطنی تصریح کرد: مردم نه تنها باید بدانند که باید از واحدهای معتبر گوشت بخرند، بلکه بدانند پس از خرید و خوشایند نمی توانند گوشت را پس دهند زیرا قصاب از نظر بهداشتی نمی تواند گوشت را پس بگیرد. “

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: قیمت گوشت را جهادکشاورزی تعیین می کند و سپس به ما و ما به واحدها و مردم اعلام می کند و این نباید مشکلی ایجاد کند، بنابراین قصاب حق دارد که نپذیرد. گوشت برگردانده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید