بیژن بنف خواه به سریال نون خا پیوست.


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915411

بیژن بنف خواه به تازگی به جمع بازیگران فصل چهارم «نون خا» اضافه شده است. این سریال طنز فوق العاده نوروزی و رمضانی سال آینده از شبکه اول سیما پخش می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سریال چند فصلی در پرایم تایمسرمایه، پایتختشبکه اول سیما به عنوان گزینه اصلی نوروز روی آنتن می رفت و مخاطبان تلویزیون برای پیگیری ماجرای نقی و خانواده اش در نوروز استفاده می کردند. این ماجرا تا فصل پنجم پایتخت و نوروز 97 ادامه داشت اما به دلیل مشکلات کاری گروه و بازی بازیگران این سریال در سریال های دیگر و درگذشت خشایار الوند به عنوان نویسنده اول این سریال، تلویزیون مدیران تصمیم گرفتند گفت آقاهانی و تیمش برای تولید سریال طنز و کمدی به نامراهبه اچ» اعتماد کنید و آن را به عنوان گزینه ای برای نوروز سال 98 معرفی کنید.


سریال نون خا. او در فصل اول به قدری توانست رضایت مخاطبان را جلب کند که ساخت فصل دوم این سریال بلافاصله در دستور کار سعید آقاهانی و مهدی فرجی به عنوان کارگردان و تهیه کننده این سریال قرار گرفت و رقابتی سرسخت به وجود آمد. بین پایتخت و نون خا برای پخش در نوروز ایجاد شد. سرانجام فصل ششم «پایتخت» در نوروز 1378 به دلیل وضعیت کرونا روی آنتن رفت و بلافاصله پس از پخش پایتخت، فصل دوم «نون خا» پخش شد تا مدیران تلویزیون منتظر رسیدن نون خا به ماه بودند. ماه رمضان و من گزینه دیگری را برای این ماه انتخاب کردم

بدون شک تیم سعید آقاهانی، امیر وفایی به عنوان نویسندگان و بازیگران کُرد که کارگردان با درایت و هوشمندی آن ها را به مخاطب ارائه کرد و درخشش آنها باعث رضایت بیشتر مخاطبان از این سریال شد، منجر به ساخت فصل های بعدی و ساخت فصل های بعدی شد. حالا فصل چهارم این سریال فوق العاده برای نوروز و رمضان 1402 مصادف شده آماده می شود.


5fb971d8 b55a 4be5 8876 f17b0df7573f خبر خاکستری

سعید آقاخانی در نقش «نورالدین خانزاده» نقش محوری این سریال را بازی می کند. حدیده بازوند، ندا قاسمی و شیدا یوسفی در نقش دختران نورالدین، علی صادقی داماد خانواده و سیدعلی صالحی و کاظم نوربخش به عنوان خواستگاران یکی از دختران نورالدین داستان های بسیاری را در این ماجرا خلق کرده اند. سلسله. حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، میرطاهر مظلومی، نسرین مرادی، ماشولا وروایی، صهبا شرافتی، سیروس ممننت، سیروس سپهری، سیروس حسنی فر و پاشا جمالی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

به نظر می آید بیژن بنف‌سکه به جمع بازیگران فصل چهارم «نون خا» اضافه می شود. او با حضور در برنامه اینترنتی «مراکش» که ویژه روزهای جام جهانی فوتبال توسط پلتفرم نماوا ساخته شده است به این موضوع اشاره کرد. وی در جریان گفت و گو با مجری این برنامه، بهنام تکور، حضور خود در فصل چهارم نون خا را به صورت رسمی اعلام کرد و گفت: این گریمی که می بینید برای این مجموعه تلویزیونی است..

پیش از این مهدی فرجی تهیه کننده این سریال با انتشار تصویری از حمیدرضا آذرنگ در کنار حسن معجونی از حضور این دو بازیگر در فصل جدید «نون خا» خبر داده بود.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید