زمان پخش فصل چهارم سریال نون خ مشخص شد.

زمان پخش فصل چهارم این سریال مشخص شد

روز جدید : تهیه کننده سریال «نون خ» از آغاز پیش تولید فصل چهارم این سریال برای نوروز و رمضان 1402 خبر داد.

سریال طنز و اجتماعی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاکانی، نویسندگی امیر وفایی و تهیه کنندگی مهدی فرج که سه فصل را پشت سر گذاشته است، تهیه کنندگی خود را در نوروز و رمضان 1402 با پخش فصل چهارم آنتن شبکه یک سیما اعلام کرد. .

مهدی فرج تهیه کننده «نون خ» درباره وضعیت و زمان پخش فصل چهارم این سریال گفت: نگارش پلان و تولید مقدماتی فصل چهارم «نون خ» آغاز شده و برای ایام نوروز آماده می شود. و ماه رمضان 1402.

فصل اول سریال «نون خ» از 1 تا 15 فروردین ماه 1398 در 15 قسمت از شبکه یک سیما پخش شد که سال ها با سریال «پایتخت» نوروزی با مخاطبان این شبکه همراه بود. فصل دوم این سریال به اقبال عمومی در 17 قسمت از 21 فروردین تا 5 اردیبهشت 1395 پخش شد و آخرین فصل این سریال نوروز 1400 از 30 تا 15 فروردین از شبکه یک سیما پخش شد.

علی طلوعی رئیس سابق مرکز پژوهش های صدا و سیما سال گذشته در نشست خبری با هدف ارزیابی سریال ها، سریال ها و برنامه های نوروزی 1400، خاطرنشان کرد: فصل سوم «نون خ» پربیننده ترین سریال نوروزی 1400 در فضای مجازی است. 82.1 درصد بود که آستانه جدیدی برای سریال نوروزی بود، چرا که تا به حال در سریال نوروزی به چنین رقمی نرسیده بودیم.

سعید آقاکانی، علی صادقی، شقایق دهگان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی سپه‌ها کاواته‌ها، سیدرضا کاورشیدی، محمدرضا کاورشیدی. ، سیروس حسینی فر، علی آهوان، افشین ملکی، حمید لولایی، علی الحسنی، هومان حاجی عبدالهی، نعیمه نظام دوست، مجید یاسر، شیلان مدنی، نارین ایوبی، شقایه روستایی، سه فصل آخر، مرات رستا سریال نون که .

به گفته فرج، تهیه کننده «نون خ»، این سریال در نوروز و رمضان 1402 پخش می شود و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از اوایل نوروز 1402 آغاز می شود، این سریال برخلاف سه فصل گذشته 30 تا 35 قسمت خواهد بود. باید دید طرح جدید و ایده سریال در فصل چهارم چه تغییراتی را برای لوکیشن و بازیگران به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید