تاتار از کدام برتری آماری صحبت می کند؟ / می خواهند تمرکز مجیدی را به هم بزنند!


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808727

باشگاه استقلال درباره اعلام باشگاه ذوب آهن بیانیه تندی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ؛ این باشگاه در واکنش به مصاحبه امروز مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن و بیانیه این باشگاه علیه فرهاد مجیدی، بیانیه ای صادر کرد: «ابتدا لطفا ظرفیت و تحمل خود را کمی افزایش دهید. توهین هایی که در اعلام باشگاه ذوب آهن مستعمل همه آنها قابل پیگرد قانونی است و قطعا باشگاه استقلال در این خصوص شکایت لازم را انجام خواهد داد.

فرهاد مجیدی در پاسخ به سرمربی رقیب که گفته بود؛ آنها نود دقیقه توپ را کنترل کردند و چنان پاسخ دادند که در هیچ زمینی توهین یا بی احترامی به حساب نمی آمد. بر اساس سایت های آماری، مالکیت توپ دو تیم برابر است و مشخص نیست سرمربی حریف از کدام برتری آماری صحبت می کند؟

واقعا خنده دار است که سرمربی محترم استقلال از اصفهانی ها عذرخواهی کرد. با این گمانه زنی ها نمی توانند بر روابط خوب باشگاه استقلال و سرمربی این تیم با اصفهانی های عزیز تاثیر بگذارند و بهتر است پاسخگوی نتایج خود باشند.

تمام تمرکز فرهاد مجیدی روی موفقیت استقلال است. او در این فصل به جز کنفرانس های مطبوعاتی با هیچ رسانه ای صحبت نکرده است و دوستانش با این گمانه زنی ها نمی توانند کار کادرفنی را برای رسیدن به اهدافشان مختل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید