اظهارات عجیب فغانی: با هر ترفندی می خواهند به استقلال ضربه بزنند

اظهارات عجیب فغانی: با هر ترفندی می خواهند به استقلال ضربه بزنند

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی بدون گل آبی های پایتخت مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوبی بود. فکر می کنم فوتبال زیبا و هیجان انگیزی دیدیم. استقلال شایسته پیروزی در این دیدار بود اما از موقعیت هایش استفاده نکرد.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد علیرضا فگانی در این دیدار خاطرنشان کرد: امان از این داوری. آقای فغانی اکنون در تور است و به اینجا می آید و برای انجام این مسابقه مهم محاکمه و محاکمه می شود. او با غرور سوت می زند و با بازیکنان مانند یک برده رفتار می کند. هیئت منصفه باید مسئول این باشد که چرا چنین داوری باید این وظیفه را انجام دهد. حالا می بینند استقلالی ها آرام گرفته اند، با هر ترفندی می خواهند به این تیم ضربه بزنند.

نوری با تاکید بر لزوم حضور بازیکن در خط هافبک استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم استقلال به روند خوب خود ادامه دهد. تیم باید بازیکنی داشته باشد که برای مهاجمانی مثل یامگا و زستد بازی کند و امیدوارم شرایط خوبی در تیم باشد.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درباره حضور تماشاگران پس از 22 ماه گفت: بسیار خوشحالیم و این اتفاق را به فال نیک می گیریم. هواداران کمی بودند اما امیدوارم طرفداران بیشتری داشته باشند. فوتبال بدون هواداران استقلال واقعا جالب نیست. امیدوارم در ماه های آینده تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی در پایان گفت: استقلال شایسته قهرمانی است. من بازی سایر تیم ها را تماشا کردم و مطمئن شدم که آبی ها یک سر و گردن بهتر از سایر تیم ها بازی می کنند. به نظر من اگر شرایط فراهم شود استقلال می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید