تاج در آستانه جام جهانی درباره بازیکنان منتخب کی روش چه گفت؟

تاج در آستانه جام جهانی درباره بازیکنان منتخب کی روش چه گفت؟

مهدی تاج در دومین نشست هماهنگی وزرا و نهادهای مرتبط در آستانه حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر درباره قیمت بلیت جام جهانی برای هواداران ایرانی گفت: بلیت جام جهانی به هواداران ارائه می شود. در سه دسته رده 1 بازی های ایران 24 میلیون، دسته 2 18 میلیون و رده 3 7.5 میلیون تومان است. در مجموع فکر می کنم 2226 هوادار را از ایران به قطر ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی گفت: مشکل خاصی برای تیم ملی وجود ندارد، تیم ملی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و لژیونرها مشکل خاصی ندارند. اردوی تیم ملی در تهران برگزار می شود و به نظرم انتخاب های کی روش برای تیم ملی بسیار مثبت است.

تاج همچنین به تشریح برنامه تیم ملی تا شروع جام جهانی پرداخت و خاطرنشان کرد: تیم ملی روز پنجشنبه در تهران در دیدار تدارکاتی مقابل نیکاراگوئه و 4 آبان در قطر به مصاف تونس می رویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان شرایط تیم ملی را مساعد دانست و گفت: تیم ملی شرایط مطلوب تیم ملی را دارد و امیدواریم در این فصل به مرحله بعد برویم و آن را محقق کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دو جام جهانی 2022 با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز رقابت می کند که اولین بازی ایران 9 آبان برابر انگلیس است.

دیدگاهتان را بنویسید