تاج گذاری نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ولیعهد


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818180

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آزمایش تاج نفتالی بنت مثبت بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از مثبت بودن نتیجه آزمایش تاج نفتالی بنت خبر داد. بر اساس این بیانیه، حال او خوب است و از خانه به کار خود ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، به تاج گذاری مبتلا شد.

بلینکن که برای شرکت در نشستی با اعضای رژیم صهیونیستی درباره توافقات عادی سازی به فلسطین اشغالی سفر می کند، روز گذشته در نشست خبری با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و در دیداری جداگانه با همتای رژیم خود یایر لاپید، اتهامات علیه ایران را تکرار کرد. (اطلاعات بیشتر)

این نشست شب گذشته با حضور چهار کشور عربی مصر، امارات، بحرین و مغرب و همچنین آمریکا به ریاست یایر لاپید وزیر امور خارجه اسرائیل در فلسطین اشغالی آغاز شد. گروه های فلسطینی با محکوم کردن این اجلاس، بر محکومیت نشست شش جانبه اعراب، آمریکا و اسرائیل با سیاه پوستان تاکید کردند و بر مخالفت شدید خود با هر گونه سازش تاکید کردند. این گروه ها تاکید کردند که این دیدار تنها به نفع رژیم اشغالگر بوده و رفتار وزرای خارجه عرب با مواضع و منافع امت عرب در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در تضاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید