اظهارات نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در خصوص توافق هسته ای ایران


ساعت: 21:15
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895681

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در بازدید از پایگاه هوایی نواتیم در فلسطین اشغالی به توافق هسته ای با ایران دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یایر لاپید، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی عصر امروز (سه شنبه) در بازدید از پایگاه هوایی ناواتیم در فلسطین اشغالی با تکرار ادعاهای همیشگی این رژیم اعلام کرد: همانطور که با رئیس جمهور آمریکا به توافق رسیدم، از ورود این رژیم جلوگیری خواهیم کرد. اگر ایران به یک تهدید هسته ای تبدیل شود، آزادی عمل کامل برای انجام هر کاری که صلاح بدانیم خواهیم داشت.

این اظهارات در حالی مطرح شد که لاپید 13 ساله در این ماه نیز در حساب توییتر خود نوشت: «با وجود تبلیغات انتخاباتی و تعطیلات تابستانی، کابینه در حال کار است. ما همراه با وزیر دفاع بنی گانتز، نخست وزیر دوره ای نفتالی بنت و نهادهای امنیتی، در حال اجرای یک کمپین فشرده با هدف جلوگیری از امضای یک توافق هسته ای خطرناک بین ایران و قدرت های جهانی هستیم.

وی گفت: پس از گفتگوی روز چهارشنبه با بایدن، رئیس موساد فردا به واشنگتن سفر می کند تا در جلسات متعددی برای تشریح مواضع ما در مورد خطرات این توافق شرکت کند.

بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها از تاسیسات هسته ای ایران بازدید کرده اند. اما آنها هرگز مدرکی پیدا نکردند که نشان دهد برنامه انرژی هسته ای صلح آمیز کشور برای اهداف نظامی منحرف شده است.

بر اساس اعلام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هنوز زود است که بدانیم آیا می توانیم توافق هسته ای را متوقف کنیم یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید