تاخیر در انتخاب استاندار را باید با تلاش مضاعف جبران کنیم

ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801065

بچمن امیری مقدم گفت: باید با تلاش مضاعف تاخیر در انتخاب استاندار را جبران کنیم تا از سایر استان ها عقب نمانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، اولین دیدار مردمی استاندار کرمانشاه با مردم در مسجد علی بن ابیطالب (ع) ناحیه فرهنگیان فاز یک امروز یکشنبه برگزار شد.

در این دیدار بچمن امیری مقدم ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان کرمانشاه گفت: خدمت به مردم پس از انجام وظایف محوله از بالاترین درجه عبادت برخوردار است و این امر به صراحت در کلام امام خمینی (ره) و اکثر مراجع بیان شده است. از تقلید

استاندار کرمانشاه افزود: مردم استان کرمانشاه از ابتدای انقلاب تاکنون شرایط سختی را تجربه کرده اند و از فرزندان خود برای پاسداری از این کیان استفاده کرده اند، لذا شایسته خدمت رسانی شبانه روزی هستند.

امیری مقدم گفت: هیچ وقت از گذشته غیبت نمی کنم اما عقب ماندگی کرمانشاه وحشتناک است و فشار زیادی به مردم وارد می شود.

مدیر ارشد استان کرمانشاه گفت: وظیفه دارم عقب ماندگی استان را جبران کنم و لذا نیازمند کمک، همدلی و همراهی مردم هستم.

وی ادامه داد: مسئولان و فرمانداران استان باید از مشکلات و موانع موجود مطلع شوند و در این زمینه اگر اطلاع رسانی دقیقی انجام ندهند و بعداً از سوی مردم مطلع شوند، دیگر چنین مسئولی حق کار نخواهد داشت. در استان

امیری مقدم گفت: مردم استان کرمانشاه افراد توانمندی هستند که مورد محبت قرار نگرفته اند و باید با کار و تلاش آنها را از کسالت و ناامیدی نجات دهیم.

وی گفت: ما به مشارکت مردم در همه عرصه ها نیاز داریم.

استاندار کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه لایق شهر زیبا هستند بنابراین شهردار و شورای شهر باید دست به دست هم بدهند و کرمانشاه را که مرکز پنج استان است بسازند.

وی افزود: اگر ساخت و ساز پروژه مونوریل سال ها قبل انجام می شد خیلی بهتر بود چرا که امروز حداقل به پنج هزار میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

امیری مقدم گفت: من با شهرداران و اعضای شورای شهر متعهد شده ام تا برای عزت و سربلندی استان کرمانشاه تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی گفت: من برای خدمت به همشهریانم آمده ام و به دنبال پستی نیستم و به حمایت مردم در این راه افتخار می کنم و قصد دارم با آن حمایت حرکت کنم.

استاندار کرمانشاه غم و اندوه مردم کرمانشاه را غیرقابل تحمل دانست و گفت: متاسفانه ما حتی یک مرکز تفریحی برای مردم این شهر نداریم بنابراین باید تلاش کنیم تا مردم از این بی پناهی خارج شوند. “

لزوم راه اندازی میز خدمات در تمامی ادارات

وی ادامه داد: باید در تمامی ادارات دفتر خدماتی راه اندازی شود و همه روسای دستگاه های اجرایی با جدیت بر مشکلات مردم نظارت کنند.

امیری مقدم گفت: اگر مدیری در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات استان کوتاهی کند، بی شک ارائه خواهیم کرد.

مدیر ارشد استانداری کرمانشاه گفت: حل مشکلات زمان بر است، من به دنبال حاشیه سازی نیستم بلکه باید با تلاش مضاعف تاخیر در انتخاب استاندار را جبران کنیم تا از استان های دیگر عقب نمانیم.

وی افزود: باید راه ورود سرمایه گذاران به استان کرمانشاه هموار شود و در این راستا هرکس مانعی برای آنها ایجاد کند جایی در استان نخواهد داشت.

باید از سرمایه های تولیدی استان استفاده کنیم

امیری مقدم خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم استان در زمینه اشتغالزایی موفق باشد باید از سرمایه های تولیدی استان استفاده و از تولیدکنندگان حمایت شود.

وی افزود: در اسرع وقت تیم بازرسی را تعیین می کنم تا کاستی های مسئولان را رصد کرده و در صورت مشاهده نسبت به رفع آن اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: من به دنبال تغییر و تحول هستم و در این بین مدیری که نتواند مشکلات مردم را حل کند و آن طور که شایسته است تلاش نکند باید اخراج شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید