ما باید تلاش خود را برای هماهنگی مضاعف کنیم


ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842579

بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان در حاشیه تمرین درباره وضعیت خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرمان زنگنه بازیکن چهار تیم ملی ایران با بیان اینکه با کادر فنی جدید تمرین می کند، گفت: اردو با کادر فنی جدید آغاز شد و فدراسیون سعی کرده شرایط کافی را فراهم کند. در مورد مربی، ما بازیکن هستیم و باید تلاش کنیم تا فقط پرچم ایران را به اهتزاز در بیاوریم، مهم نیست مربی کیست و این وظیفه ماست که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ملی پوشان بسکتبال درباره استفاده از جوانان نیز گفت: با این کار سعی کردند میانگین سنی را کاهش دهند و تیم بهتری برای سال های آینده داشته باشند. این تصمیم خوبی است، اما ما بازیکنان هستیم و فقط باید بهترین نمایش را ارائه دهیم.

زنگنه با اشاره به آموزش کادر فنی جدید گفت: مطمئناً نسبت به مربیان قبلی ایده های جدیدی دارند و در تلاش برای انجام این کارها هستند. در تمرینات تیم همیشه نظم وجود داشت، اما بعد از مراحل پایانی لیگ مصدوم شدم و با توجه به اینکه کمی از آمادگی کامل به سر می برم، سعی کردم به آن رسیدگی کنم. دارم سعی میکنم بهتر بشم

وی در پاسخ به این سوال که بسکتبال ایران چگونه می تواند در آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد؟ وی گفت: تنها راه حل بازی با تیم های درجه یک جهان و اردوی خارج از کشور است. بازی با تیم هایی مانند ترکیه و صربستان کمک زیادی به ما می کند تا یک پله بالاتر برویم. این نیاز به سرمایه گذاری دارد و امیدوارم شرایط جدید برنامه ها بهتر و متفاوت باشد.

حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در تمرین صبح امروز (دوشنبه) تیم ملی گفت: تمرینات بسیار پرنشاط است و شاهد حضور بازیکنان جدید و شیوه جدید تمرین هستیم. همه تلاش می کنیم تا هماهنگی لازم را به دست آوریم. هم مربیان و هم بازیکنان بر تمرینات مسلط هستند.

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: نوع تمرین کمی متفاوت از قبل است و با قدرت تجربه می شود. از نظر فنی بعد از بازی‌های رسمی باید گفت که مربیان تیم‌های ملی از دانش بالایی برخوردار هستند و باید برای کسب نتایج خوب تلاش کرد.»

حدادی گفت: حدود 11 بازیکن جدید به اردو اضافه شده اند و سعی می کنم با آنها صحبت کنم و نکات مهمی را یادآوری کنم که در برخی موارد می توانم سر آنها فریاد بزنم اما قصد تخریب آنها را ندارم و تمام تلاشم را می کنم. برای تربیت بازیکن، او جوان است، بازیکنان مستعدی در ارتش وجود دارند، اما ما باید کارهای زیادی انجام دهیم.

وی افزود: متاسفانه در برخی پست ها کمبود بازیکن و محدودیت داریم و امیدواریم با کمک فدراسیون و حمایت این مشکل برطرف شود.

وی در خصوص سعید ارمگانی سرمربی جدید تیم ملی گفت: او چند سالی است که در اروپا مربیگری می کند و در جریان مسابقه شنیدم بازیکن باهوشی بوده و در تمرینات تاکتیک های بسیار خوبی ارائه می دهد.

حدادی درباره بازی مقابل قزاقستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی گفت: قزاقستان تیم بسیار خوبی است و مانند تیم های اروپایی بازی می کند. باید قزاقستان را شکست دهیم تا راحت تر به جام جهانی صعود کنیم.

همچنین بهنام یخچالی لژیونر بسکتبال ایران در آغاز اردوهای تیم ملی گفت: گروه جدیدی از بازیکنان به همراه بازیکنان باتجربه اردوی جدید تیم ملی را تشکیل خواهند داد. کارمان را با کادر فنی جدید شروع کردیم و برای هماهنگی با توجه به زمان کمی که داریم نیاز به تمرین و تلاش بیشتری داریم.

لژیونر بسکتبال ایران ادامه داد: اکثر بازیکنان سابقه همکاری با مربی جدید (ساعد ارمگانی) را ندارند و من او را نمی شناختم. واضح است که او کاملاً از علم روز بسکتبال اروپا آگاه است. روند خوبی در پیش داریم که امیدوارم ادامه داشته باشد و آمادگی کامل را داشته باشیم.

جهچالی درباره جایگاهش در لیگ بسکتبال آلمان گفت: امسال در بوندسلیگا و سطح یک بسکتبال آلمان بودم که تفاوت زیادی با سطح دوم لیگ آلمان دارد. یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده است و امیدوارم بهتر باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید