تاریخچه آتش سوزی دانشکده نفت و گاز گچساران چه بود؟


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907928

مصل گفت: آتش بسیار کوچک بود و فقط در بخشی از یک اتاق آزمایشگاه اتفاق افتاد. در زمان آتش سوزی هیچ دانش آموز، معلم و کارمندی در کالج نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلیمان مصلح، رئیس دانشکده نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس؛ وی در خصوص آتش سوزی در این دانشکده گفت: لازم به ذکر است در خصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر آتش سوزی در دانشکده نفت و گاز گچساران، متن خبر منتشر شده به هیچ عنوان مورد تایید این دانشکده و این دانشکده قرار نگرفت. او اعتراض قاطع خود را به بی اخلاقی رسانه ای ابراز می کند.

وی افزود: با وجود اینکه نیمه شب گذشته یک هود آزمایشگاهی به دلیل اتصال برق یکی از آزمایشگاه ها دچار حریق شد اما با تلاش نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن آتش خاموش شد.

مصلح ادامه داد: بنابراین این آتش سوزی بسیار کوچک بوده و تنها در بخشی از یک اتاق آزمایشگاه رخ داده است. در زمان آتش سوزی هیچ دانش آموز، معلم و کارمندی در کالج نبود.

وی تصریح کرد: دانشکده نفت و گاز گچساران انتشار هرگونه خبر منتشر شده در این زمینه را تکذیب و این حق قانونی را برای پیگیری این گونه اخبار از سوی مراجع قضایی محفوظ می دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید