تاریخچه اسپانسرینگ پرسپولیس و استقلال

تاریخچه اسپانسرینگ پرسپولیس و استقلال

شهرهدی خراسان با 2 امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد که روزهای سخت مالی را پشت سر می گذارد و در بازی دیروز با استقلال مشخص شد که در لحظات پایانی توانسته اند برای این دیدار اسپانسر جذب کنند. تبلیغات لباس های شما

این در حالی است که مدیران باشگاه با دریافت مطالبات خود سعی دارند وضعیت مالی باشگاه را با ثبات کنند. با وجود اینکه تاکنون 15 تا 30 درصد بازیکنان این تیم پرداخت شده اند، اما هنوز بدهی شهرهودرو به کوزین پرداخت نشده و همین امر باعث غیبت سرمربی ایتالیایی در ایران شده است.

طبق رای کمیته استیناف، شهرهدی بابت رضایتنامه یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس 8 میلیارد تومان بدهکار است. از سوی دیگر 2 میلیارد تومان با رضایت امین قاسمی نژاد هنوز از سوی باشگاه استقلال پرداخت نشده و به همین دلیل این بازیکن دیروز در لیست تیمش برای رویارویی با تیم سابق قرار نگرفت.

به نظر می رسد دریافت این درخواست ها از دو تیم پرطرفدار پایتخت می تواند کمک بزرگی برای تیم مشهدی باشد و مطمئناً به حل بحران های بزرگی که گریبان گیر آنها شده است، کمک شایانی خواهد کرد. به خصوص در حال حاضر که مدیران شهرستان هودرو برای جلب نظر سرمربی ایتالیایی خود نیازمند منابع مالی هستند و باید دید در نهایت این خواسته ها چگونه برآورده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید