تاریخچه برگزاری لیگ نویدبخش استقلال

تاریخچه برگزاری لیگ نویدبخش استقلال

سهیل مهدی در مورد اینکه صبح امروز اعلام شد دربی بعدی با حضور تماشاگران برگزار می شود، گفت: 2 ماه پیش قبل از انتشاراتی مانند آمیکرون و امثالهم، وزارت بهداشت به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تماشاگران می توانند ورود به ورزشگاه تا 30 البته فقط در صورتی که رنگ روستا شرایط میزبانی مسابقات را از نظر حضور تماشاگر داشته باشد.

وی افزود: پس از پیک آمیکرون، خود استان ها از خانوار خارج شدند. در غیر این صورت این دستور وزارت کشور به وزارت ورزش و سپس به فدراسیون فوتبال بود که از طریق دبیرکل به هیات های فوتبال ابلاغ شد. “

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی مدعی است درخواستی برای بازگشت تماشاگران مطرح نشده است، گفت: 2 ماه که اتفاقا فقط مربوط به فدراسیون فوتبال است. نبود، اما از سوی وزارت بهداشت به تمامی فدراسیون های ورزشی گزارش شد.

وی در خصوص اعلام باشگاه استقلال و مصاحبه سعید فتاحی که ساعاتی قبل از بازی های پرسپولیس به بازی این تیم اعتراض کرده و گفته سازمان لیگ باید به عهد خود عمل کند، گفت: به استقلال قول داده ام؟ ، سایر تیم ها اعتراض نخواهند کرد؟ ما به کسی قولی نداده ایم و منافع همه باشگاه ها را در نظر می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید