حرکت فزاینده سیستم؛ تحقیر در چشم دشمنان داخلی و خارجی / شاخص های اقتصادی نویدبخش فردای روشن


ساعت: 09:23
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901491

با وجود تبلیغات دشمنان و تهمت های آنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، شاهد حرکت روزافزون کشور در مسیر تعیین شده هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، اگرچه مخالفان انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده اند مشکلات ایران را بیش از واقعیت و پیشرفت نظام را کمتر از واقعیت نشان دهند و جدیت زیادی در این راستا به خرج داده اند، اما با کمی دقت، تلاش کرده اند. می تواند پرتره های منفی آنها را ببیند

به نظر می رسد دشمنان انقلاب اسلامی در ایران جز ایجاد هرج و مرج و سیاه نمایی از ملت ایران مأموریت دیگری ندارند و همواره در کمین ماهیگیری از آب گل آلود در کم عمق هستند، هر چند مردم فهیم و دانا ایران تسلیم حاکمیت هستند. فقیه; امام خامنه ای نقشه های آنها را یکی پس از دیگری نقش بر آب می کند.

خوشبختانه برپایی حکومت انقلابی با شعار مردمی، حرکت رو به رشد نظام را سرعت بخشید.


0271510a 7bdb 4e20 8e3c 48f349a5b709 خبر خاکستری


دولت توانسته گام های مهمی برای حل مشکلات معیشتی مردم بردارد

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: باج خواهی از موفقیت های کشور ابعادی دارد که توسط دشمنان انقلاب اسلامی انجام می شود، یکی سانسور موفقیت ها و کوچک شمردن آنها و جلوگیری از اخبار نظام موفقیت هاست. در عرصه های مختلف نشر و دیگری تخریب موفقیت ها و کوچک شمردن آنها و بزرگ نمایی نقاط ضعف و مشکلات موجود در کشور است زیرا هدف اصلی دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و نوید دادن به نسل جوان و آینده است. بهبود شرایط کشور و موفقیت کشور در راه استقلال و آزادی و نظام اسلامی.

وی افزود: با در نظر گرفتن این موارد و با در نظر گرفتن اینکه آمارها و شاخص های اقتصادی که مورد توجه همه کارشناسان ما و خارجی است، نشان دهنده آغاز رشد شاخص های اقتصادی در کشور است و بر اساس سیاست های برنامه هفتم. پیش بینی کردند که این شاخص ها از سال آینده هشت درصد رشد کند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در نیمه نخست امسال شاهد تغییرات مثبتی در شاخص های اقتصادی بودیم به گونه ای که دولت توانست درآمد اقشار ضعیف جامعه را 9 برابر کند و حقوق بازنشستگان را افزایش دهد. ده همچنین حقوق کارمندان دولت را افزایش داد و حداقل حقوق کارگران را 58 درصد افزایش داد.

به گفته ترقی، دولت توانسته گام های مهمی را برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بردارد و در شرایطی که همه دنیا در خطر تامین کالاهای اساسی و امنیت غذایی خود هستند، اما جمهوری اسلامی ایران توانسته است تامین امنیت غذایی در کشور به گونه ای که مردم به راحتی به امکانات اولیه غذایی دسترسی داشته باشند و نگران آن نباشند.

وی افزود: رشد و پیشرفت علم و فناوری در عرصه های مختلف نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و تعالی همه جانبه حرکت می کند و هیچ یک از این تصورات منفی در داخل کشور صادق نیست.

ترقی تصریح کرد: ایجاد این گونه اغتشاشات، توطئه ها و آشوب ها برای این است که مردم شاهد موفقیت نظام چه در عرصه بین المللی و چه در عرصه داخلی نباشند و ذهنشان بیشتر معطوف به مشکلات داخلی کشور باشد. چنین تحولاتی در حالی است که اگر مردم بدون توجه به این نوع مهندسی فکری ضد انقلاب و دشمنان به مشکلات و موفقیت های کنونی کشور توجه کنند، خواهند دید که هیچ کشوری مانند ایران در مسیر رشد و توسعه حرکت نمی کند. با چنین کیفیتی، اگرچه موانع، مشکلات و توطئه های زیادی علیه او وجود دارد.


0ca6f484 1c5f 4e0d 878a 9af8fa78756a خبر خاکستری


یکی از دلایل شروع ناآرامی های اخیر، رونق اقتصادی ایران است

محمدرضا مرندی نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد گفت: در شرایط کنونی در جوامع مختلف مشکلاتی وجود دارد به عنوان مثال در اروپا مشکلات جدی وجود دارد به گونه ای که طبق آمار قیمت برق افزایش یافته است. در یک سال گذشته حدود ده بار در جهان شرایط التهابی کمبود غلات، نفت و سوخت به ویژه پس از جنگ در اوکراین ایجاد شد.

وی افزود: مشکلات متعددی در همه جای دنیا وجود دارد، اگرچه در کشور ما نیز مشکلاتی وجود دارد، اما حرکت دولت سیزدهم در مسیر پیشرفت است تا جایی که توانسته با وجود تحریم ها میزان صادرات نفت را افزایش دهد. و تعاملات گسترده با کشورهای همسایه کشورهای آسیای میانه و کشورهای همسایه ایران.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: علاوه بر این، این دولت توانست بسیاری از پول های بلوکه شده ایران را برگرداند و اکنون هفت میلیارد دلار از پول بلوکه شده ایران با تصمیمات دولت در سال جدید در حال برگشت به کره جنوبی است. ، از افزایش دستمزدها و مصوبات مصوبه اخیر شورای دولت مبنی بر افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان یکی از اقدامات مثبت دولت است.


چشم انداز روشنی برای اقتصاد کشور وجود دارد

مرندی تصریح کرد: با وجود اینکه موضع انتقادی نسبت به دولت سیزدهم دارم، چشم انداز روشنی برای اقتصاد کشور می بینم تا خیلی سریع شاهد رونق اقتصادی باشیم.

وی افزود: یکی از دلایل شروع این شورش ها، رونق اقتصادی ایران است که می توان آن را پیش درآمدی دانست، در واقع صادرات و تعاملات اقتصادی ما با کشورهای عراق، قطر، کشورهای آسیای میانه، ترکمنستان، ازبکستان است. و روسیه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که نشان می دهد ما به زودی به ثبات اقتصادی خواهیم رسید.

مرندی با بیان اینکه در دولت سیزدهم چرخه تولید به شدت حرکت کرد، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم آقای روحانی شاهد بودیم که بسیاری از کارخانه ها غیرفعال یا با ظرفیت بسیار کم کار می کردند، اما این دولت حتی کارخانه ها را تعطیل کرد. و به طور کلی فعالیت مراکز اقتصادی به شدت افزایش یافت و رونق تولید رخ داد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگرچه حوزه خودروسازی چندان مساعد نیست و به آن انتقاد داریم، اما در این زمینه مشکل ورود خودروها به بازار به دلیل نقص قطعات منتفی است، التهاب بازار خودرو حکم می کند. خارج شد و بازار خودرو تثبیت شد.

مرندی گفت: در حوزه های مختلف با وجود تحریم های گسترده علیه کشور شاهد التهاب خاصی در بازار نبودیم تا اینکه دولت سیزدهم مانند دولت یازدهم و دوازدهم اقتصاد کشور را به برجام و شرطی شدن اقتصاد گره زد. بر این اساس معتقدم این دولت حتی بدون برجام نیز با توجه به توانایی های رئیس جمهور و اعضای کابینه می تواند اقتصاد ایران را به طور کامل احیا کند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در مجموع چشم انداز خوبی را برای آینده بسیار نزدیک ایران می بینم و امیدواریم این مسیر با سرعت بیشتری طی شود.

به گزارش مرصاد نیوز، با وجود ناآرامی ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی، موفقیت های انقلاب اسلامی و پیشرفت دولت در مسیر تعالی بر هیچکس پوشیده نیست و امیدواریم این راه با غیرت بیشتری طی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید