الحاق به توافقنامه شانگهای نویدبخش حل بسیاری از مشکلات اقتصادی این کشور است

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784387

علیرضا زندیان گفت: عضویت ایران در معاهده شانگهای و ارتباط آن با اقتصاد بلوک شرق و کشورهای همسایه نویدبخش حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: اقدامات جهادی دولت مردمی آیت الله رئیسی موجی از امید را در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده است.

وی افزود: یکی از اقدامات مهمی که در ابتدای این دولت انجام شد، عضویت ایران در توافقنامه شانگهای است که هشت سال پیش اعلام نشده بود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: علیرغم دستاوردهای اقتصادی عضویت ایران در معاهده شانگهای، این رویداد یکی از دستاوردهای قابل توجه کشورمان در ایجاد توازن راهبردی در تنظیم روابط با ایران است. غرب.”

زندیان با تاکید بر اینکه پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای اعتبار این اتحادیه را افزایش می دهد، گفت: این اقدام مهم نشان دهنده ظرفیت قاره کهن در برابر اتحادیه اروپا و آمریکا است که نقش مهمی در روابط سیاسی کشورهای همسایه دارد. “

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه الحاق به معاهده شانگهای اولین گام مهم و دقیق در دیپلماسی انقلابی بود، گفت: سازمان شانگهای الگوی موفقی برای تضمین منافع کشورها در دوره جدید است. نظام جهانی.”

زندیان تاکید کرد: حضور ایران در توافق شانگهای نشان داد که آمریکا تنها خداست و می تواند در مقابل او بایستد و کلید مشکلات اقتصادی را باز کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید