لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای به مجلس ارائه شد.


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897304

علی بهادری جهرمی در صفحه توئیتر خود نوشت: لایحه «الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای» پس از تصویب در دولت برای انجام تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: لایحه «الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای» پس از تصویب در دولت برای انجام تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.

وی تاکید کرد: با توسعه متوازن سیاست خارجی در دولت سیزدهم برای تامین منافع ملی، عضویت ایران در سازمان شانگهای بزرگترین بازار منطقه ای جهان با جدیت دنبال می شود.

لازم به ذکر است، سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، امروز (چهارشنبه) و در راس هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی برای دیدار رسمی دوجانبه و همچنین شرکت به سمرقند سفر کرد. در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای.

وی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی رئیس جمهور ازبکستان، با شوکت میرزایف دیداری تک به تک خواهد داشت و مقامات دو کشور چندین سند همکاری را با حضور روسای جمهور امضا خواهند کرد.

رئیس جمهور همچنین در بیست و دومین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که روزهای پنجشنبه و جمعه در سمرقند برگزار می شود، حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد و با سران کشورهای شرکت کننده نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید