الحاق ایران به معاهده شانگهای باعث تحریک تجارت این کشور می شود

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784497

مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و در کنار مردم است، گفت: الحاق به معاهده شانگهای در صورت برنامه ریزی می تواند در مذاکرات و تجارت مورد استفاده قرار گیرد. “.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: دولت سیزدهم با حضور خود نشان داد مردمی است و حل مشکلات مردم یکی از دغدغه های آن است.

وی با بیان اینکه دولت همواره در میان مردم حلال مشکلات بوده است، افزود: سفرهای روستایی رئیس جمهور این را ثابت کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت با معرفی واکسن تاج ثابت کرد که حفظ جان مردم در اولویت است و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضوکمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سیزدهم اقداماتی را برای بهبود شرایط اقتصادی، معیشت و اشتغال آغاز کرده است اما حل این مشکلات زمان بر است و باید فرصت مناسب به دولت داده شود.

طاهری الحاق به معاهده شانگهای را آغاز راه جدیدی برای رشد اقتصادی کشور دانست و گفت: باید با برنامه ریزی صحیح از این فرصت برای رشد اقتصادی و شکوفایی کشور استفاده کنیم.

وی گفت: الحاق به توافق شانگهای در صورت برنامه ریزی می تواند در مذاکرات و تحریک تجارت مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استفاده از فرصت الحاق به معاهده شانگهای موجب دور زدن و خنثی شدن تحریم ها و رفع مشکلات اقتصادی کشور می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید