رکود تاج بهترین زمان برای تزریق دوز سوم واکسن / نویدبخش ثبات کووید 19 در البرز


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821478

مهرداد بابایی گفت: همه افراد در سال جدید برای تکمیل مصونیت خود نیاز به دریافت دوز دارند و اکنون به دلیل رکود بهترین زمان برای تزریق واکسن کراون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد بابایی سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت بیماری در استان همچنان پایدار است، گفت: با توجه به بازگشت مسافران به نوروز و پایان تعطیلات، این وضعیت از امید. “

بابایی عدم مواجهه با پیک جدید را منوط به رعایت مراحل بهداشتی، انجام واکسیناسیون و همراهی افراد دانست و افزود: 90 درصد افراد واجد شرایط در استان دوز اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند اما نوبت سوم به حد مورد انتظار نرسیده است. مرحله.

وی با بیان اینکه 42 درصد واجدین شرایط در البرز نوبت سوم را تزریق کرده اند، گفت: معمولاً توصیه می شود در سال جدید به همه افراد دوز تزریق شود تا مصونیت کامل شود، اکنون با توجه به رکود بهتر است تزریق انجام شود. واکسن تاج

بابایی افزود: دوز اضافی فرد را از عفونت و مرگ مصون می دارد، در حال حاضر سویه های جدیدی مانند BS1 تا BS4 و ترکیب Omicron و Delta در برخی کشورها شناخته شده است اما گسترش نیافته و سویه غالب همچنان Omicron است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید