تاریخچه توطئه استقلال چیست؟!

تاریخچه توطئه استقلال چیست؟!

ارس برهانی با اشاره به شرایط استقلال گفت: تیمی که می خواهد برای قهرمانی تلاش کند باید انسجام و یکپارچگی کافی داشته باشد و بدون شک باید تمام اجزای این پازل برای کسب عنوان قهرمانی دور هم جمع شود. استقلال از ابتدای فصل شرایط خوبی داشته است. هر تیمی در طول فصل با مشکلات و موانعی روبه‌رو می‌شود، اما مهم این است که تمرکز و آرامش خود را حفظ کنیم تا به یک هدف بزرگ برسیم.

وی ادامه داد: حتی یک فصل را به خاطر ندارم که استقلال اینقدر تحت فشار باشد و مشکلات مختلفی برای او ایجاد شده باشد. به ویژه چند گروه مرتبط با بازیکنان اصلی در طول فصل سعی کردند از استقلال به آرامش برسند. آنها از همان ابتدا از عملکرد مجیدی و تیم انتقاد کردند که ناکام ماندند و حالا سعی دارند عملکرد باشگاه و مدیریت را زیر سوال ببرند و از همه مهمتر بین مجیدی و آجورلو فاصله ایجاد کنند. راز موفقیت استقلال در این فصل آرامش خاطر است که اگر آن را به دست بیاورند تیم را به حاشیه می برند. هواداران باید هوشیار باشند و بدانند که در حال طراحی استقلال هستند.

مهاجم سابق استقلال گفت: چرا تیمی که در بالای جدول است و بهترین نتایج تاریخ استقلال را در لیگ کسب کرده اینقدر تحت فشار است؟ باشگاهی که در این فصل دوبرابر استقلال هزینه کرده است، شانسی برای رسیدن به تیم ما با اختلاف دو رقمی ندارد و در نهایت دچار بحران می شود، اما آیا استقلالی که تمام رکوردهای تاریخ لیگ را تهدید می کند، باید اینطور نقد شود؟ این انتقادها و فشارها طبیعی نیست. متاسفم که باید بگویم آنها دست به هر کاری زدند تا جلوی این تیم را بگیرند و هنوز دستکاری نمی کنند.

برهانی گفت: تعویق سرویس های مرادمند و یزدانی ضربه بزرگی بود و معتقدم آنها می توانستند به استقلال کمک کنند اما نشد. با این حال هواداران نباید ناامید شوند و اجازه ندهند این فشار روی تیم باقی بماند. این تیم به روحیه و اعتماد به نفس نیاز دارد. فرهاد مجیدی و شاگردانش نباید فراموش کنند که با اقتدار و شایستگی در صدر فهرست قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود بدشانسی هایی که پیش آمده و استقلال در دو بازی اخیر دو مدافع نداشته است اما بدون آنها دروازه تیم باز نمی شود. تیم فعلی استقلال این توانایی را دارد که تمام حریفان خود را شکست دهد و می تواند با اقتدار قهرمان شود به شرطی که تحت تاثیر استرس اتفاقات اخیر قرار نگیرد و در هفته های حساس پایانی با اطمینان و اعتماد به وحدت و انسجام مسابقات را دنبال کند. منتظر قهرمانی هواداران باشید.

دیدگاهتان را بنویسید