تاریخچه نقص در عهدنامه مهدوی کیا

تاریخچه نقص در عهدنامه مهدوی کیا

محمد محمدی مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران درباره بسته نشدن قرارداد مربیان تیم ملی فوتبال امید و رسوایی هایی که پس از این موضوع به وجود آمد، گفت: قرارداد در حال نهایی شدن است. با توجه به اینکه دستیاران آقای مهدوی کیا خارجی هستند، انعقاد قراردادها زمان زیادی می برد. فعلا مشکلی وجود ندارد و «آقای رفیعی وکیل محترم فدراسیون فوتبال به تمام درخواست های آقای مهدوی کیا رسیدگی کرده اند» و این موارد در قرارداد اجرایی شده است.

مدیرعامل تیم ملی فوتبال امید گفت: نمی دانم چرا این رسوایی ها ایجاد شد! دستیاران آقای مهدوی کیا در حال تماشای بازیکنان لیگ هستند. در نتیجه اسامی 53 بازیکن را از کادرفنی گرفتم و به سازمان لیگ معرفی کردم. حضور آقای مهدوی کیا در خارج از ایران به معنای عدم تماشای مسابقات نیست. آقای شادیدی پور دستیار آقای مهدوی کیا در ایران هستند و مراقب دست اندرکاران سرمربی تیم ملی هستند و بهتر است دوستان به جای حاشیه سازی به تیم ملی کمک کنند. بالا بردن تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی یا تیم ملی در المپیک به نفع همه است. عده ای به جای دست گرفتن و قهرمانی در المپیک به حاشیه می روند.

وی با اشاره به آثار مشکلات اقتصادی بر کل کشور گفت: در وضعیت بد اقتصادی قرار داریم. با توجه به تحریم های شدیدی که مشکلات اقتصادی ایجاد کرده است و همانطور که همه می دانند فدراسیون فوتبال نمی تواند از منابع خارجی خود استفاده کند و امکان انتقال این پرونده ها به ایران وجود ندارد. مدیران حاضر در فدراسیون فوتبال در راس هیات رئیسه و دبیرکل تلاش می کنند کمترین آسیب را به تیم های ملی وارد کنند و از تیم های ورزشی نهایت استفاده را ببرند. به دلیل خصومت شخصی، برخی افراد یک سری مصاحبه می کنند و در مورد چیزهایی صحبت می کنند که آنها را خسته می کند. من به عنوان یک بازیکن کوچک تیم ملی امید از همه می خواهم برای موفقیت این تیم کمک کنند. حداقل چون الان بحث ملی است مسائل شخصی را رها کنید و دست به دست هم بدهید همانطور که تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده تیم ملی هم امیدوار است نتایج خوبی در خور نام ایران کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید