تاکتیک متجاوزان ایجاد دشمنی بین مردم یمن است

رهبر جنبش انصارله یمن افزود: دعوت ما دعوت برادران و همکاری بین یک ملت است و کارمندان باید به مردم خدمت کنند.

پیشتر عبدالمالک بدرالدین الحوثی که میزبان تعدادی از اعضای استان الجوف و هیئتی از قبیله مارب العبدیه بود، گفته بود مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی علیه مردم یمن علنی است. زمان جلسات آنها

وی گفت: آمریکایی ها و اسرائیلی ها دشمنان واقعی مسلمانان هستند. آنها سعی دارند از مشکلات موجود در امت اسلامی برای اهداف خود بهره ببرند.

رهبر انصارالله با تاکید بر اینکه دشمنان با عناوین مختلف سعی در ایجاد تفرقه بین مردم یمن دارند، گفت: وظیفه ماست که متحد باشیم و همه تلاش کنند تا به این کشور خیانت نکنیم.

الحوطی ادامه داد: چند روز پیش دشمن با حمله به یک اسیر در صعده عمدا مرتکب جنایت شد. با این حال، سازمان ملل و سایر سازمان ها نیز از محل زندان اطلاع داشتند.

وی در خصوص محاصره همه جانبه یمن توسط ائتلاف سعودی گفت: دو روز پیش رئیس جمهور اسرائیل به امارات سفر کرد و عربستان حریم هوایی خود را به روی او باز کرد اما کشور ما را از تردد در حریم هوایی خود منع کرد.

الحوثی افزود: محاصره مردم ما جنایت است. زیرا او باعث رنج و اندوه فراوان شد. آنها کشتی های ما را در سواحل یمن بازرسی می کنند، با اینکه مجوز دارند.

رهبر انصارالله در خصوص اوضاع داخلی یمن گفت: باید به ایجاد امنیت و ثبات و همچنین ایجاد تفاهم و برادری در میان مردم الجوف و برقراری صلح، امنیت و ثبات عمومی توجه کنیم. و همکاری بین مسئولان و افراد برجسته در آن «ولایت حاکم خواهد شد.

عربستان سعودی در 6 فروردین 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی به بهانه بازگشت سرنگون شده آغاز کرد. . و رئیس جمهور فراری عبدالمنصور هادی در قدرت. اهداف و جاه طلبی های سیاسی خود را برآورده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید